MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
BE MYSELF ( : ASSALAMUALAIKUM .
12.09.2011 • 7:38 AM • 0 comments
             Assalamualaikum , sekali lagi aku bagi salam .
Entah kenape , malam ni buad aku tegamam sekali lagi . Kenape kah ? ! Okayy , ni aku na bukak cerite ni .
             
            Satu pesatu orang yang aku sayang tinggal kan aku . Lepas ni ape ? ! Hmm , YEAH . Aku akui , setiap petemuan ade pengakhiran nye . :::
                   
                                        bestfriEND = end
                                        boyfriEND  = end
                                         friEND       = end
                                        girlfriEND   = end
                                     
                 # Everything last with END . And foe sure it has ENDING . But just one thing that no END .

           ----------------->                           It is famILY = ily                     <-----------------
                                         ily ? MEANING ? ! I LOVE YOU . Am I right ? !

                Aku sedih nengok orang yang dekat dengan aku sedih . Betul kate orang , hidup cume sekali . Kadang kale di atas , kadang kale kite di bawah . Ta semesti nye kite akan selalu di atas kan ? Hidup ni macam roda . Sentiase beputar . JANGAN henti kan putaran tu , Bia ia terus BEPUTAR . And betul jugak kate orang , NO ONE PERFECT . Tapi ta salah kan kalau kite cube jadik yang tebaek . ?

                Memang , aku akui banyak kilaf aku lakukan . Begitu pantas mase itu datang dan pergi , seperti itu lah mudah nye kebodohan yang aku buad . MAAF kan aku , aku cube jadik yang tebaek . Ta kire lah untuk keluarge , kawan2 , semue yang aku SAYANG dan paling penting sekali , untuk diri sendiri . EHEM , macam mane pulak kite na jadik yang tebaek kalau bukan dimule kan dengan diri sendiri kan ?

                 Ye , aku tawu . Dose kite dengan Tuhan mungkin Tuhan buleh maaf kan , dose kite dengan manusie . Hmm , kite tetap kene minta maaf kan . Aku da cube korek balek dan cube carik mane diri aku yang sebenar , mane diri aku yang dulu . Ia hilang , tinggal kan aku tanpe arah tuju . And now , aku jadik macam ni . Aku rase penad , penad nengok orang yang aku SAYANG , menderite . Aku cube tolong , tapi ta mampu . Sebab aku sendiri ta mampu tolong diri aku .

                  Mama cakap , hargai lah orang yang betul2 sayang kan kite . Ta perlu lah kite telalu mengejar bende yang ta pasti lagi . Terime lah 'orang yang sayang dekat kite' daripade kite tekeja-keja dekat 'orang yang kite sayang' . Buad nye sekali die tinggal kan kite , amacam ? Time tuh redha jelha . Kan ? Bak kate orang , hidup ni jangan lah telalu besuke , besedih . Besederhane itu kan lebih baek . Islam pun menggalak kan umat nye untuk besederhane .

 # Tuhan , buke lah hati aku . Kukuh kan lah pendirian ku . Pertemukan lah aku dengan pertemuan yang kekal .
                                       
                   Dose kan kalau kite jadi punce perbalahan orang . Aku terase diri aku ni hipokrit . Teringat dengan kate2 kau , HIDAYAH . Kau cakap aku ni TALAM . Ehem , kau ta kew ? Jangan asyik menunding jari dekad kesalahan orang jea . Kite semue manusie , ade KELEBIHAN , ade KEKURANGAN dan masing2 ade KEISTIMEWAAN sendiri kan . ? Aku akui , dalam ramai2 kawan baek yang aku pena ade , kau lah antare yang sangat faham aku . Kau faham segale nye tentang perasaan aku . Sebab tu aku senang dengan kau . Tapi tapew , aku try jadik lebey kuadd lepas ni keyh ? ! Tuhan kan ade . ( :

                   Jage perasaan orang ? Perlu kah ? HEy , mesti lah perlu . Tapi , dalam pade mase yang same , kite pun kene fikir pasal diri sendiri jugak . Ta salah kan ? Till now , aku tecarik-carik diri aku yang sebenar . Dulu aku sentiase chill , now , bende kecik pun aku da buleh carut2 , cepat sangat lah aku ni melenting . Kelaka jegak aku ni kan . ? ! HAHA . Fatin2 , cube lah kau cermin diri kau ni sikett . HAISH .
               
                    Kadang2 aku teringin na jadik macam abang aku . Hazwan . Maybe die nakal , tapi die abang yang baek . Die caring gile pasal aku , kat umah ke , kat sekolah ke . . same jea :D . Tapi die ta pena na panggil aku ADEK , tetap lah dengan panggilan AKAK nye . Haish , pelik betul . Sebab tu lah aku suke bile orang panggil aku ADEK .

Aku SAYANG SEMUE yang AKU ADE . TUHAN , KUATkan lah SEMUE PERTEMUAN ini .


 : Aku cube carik ketenangan diri buad seketike . Moge Tuhan berkati aku :') Aku akan tetap tesenyum walau dugaan menimpa . INSYAALLAH .

MOOD : TRY MUNASABAH DIRI .

Dulu mungkin aku selalu LIKE status kaw , tapi tidak lagi sekarang . MAAF )':


‎----->Friendship is more important .

# Betul ape yang mama cakap kan ? Hmm , Kawan lah yang tolong kite dunie & akhirat . TAPI jangan tesalah pilih kawan . And bekawan bia lah IKHLAS . Mybe kaw ade buad silap , TAPI semue owg buad silap . Err ~ Aku tolong kaw kelua dari masalah kaw , kawan . :')


I've learned sumting last nite , YEAH ! Friendship is more important . BUT . I don't want to be hipocrite . Hmm , I'll try my best changed myself . May god bless me . INSYAALLAH ( :

Walaupun kaw buad aku saket aty , tapi tapew . Aku ta akan block kaw . Hmm , Tataw lah law kaw yang na block aku kan ? ! AKU REDHA . ceyhh~



                                                                     IRONBOY aku (:
 YOUR smile make me SMILE . Aku na nengok senyuman tu sentiase ade dan terukir di raut wajah die :)


Tengs foe reading , friend :) May ALLAh bless you , too . Please pray foe my happinnies too . Tenkiuuu <3


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • SEDIH YANG TERAMAT SANGAT .
  • IRONBOY
  • Yanie :)
  • FAMILY DAY
  • MY BFF .
  • KP = ketue pengawas
  • Lilo Alynn
  • KISAH KAMIEY :D