MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Missyou .
12.17.2011 • 11:44 PM • 0 comments
Assalamualaikum , Haluu ~
                                 'Hatiku bedeba-deba .  Telintas di fikiran ku , apekah nasib si die . Bagaimana kah keputusan PMR nye ? Hati , jiwe dan fikiran aku hanye mampu bedoa yang tebaek untuk die '. 

                                  Semue sayang kan die , semue harap kan die , semue pecaye kan die , segale nye DIE . Saat ini , aku fahami , aku bukan lah sesiape di mate semue orang . Ta macam die . Segale tentang die , pasti orang suke dan semue orang na amek tawu pasal die . Kalau lah aku buley jadik macam die . hmm , Siape kah DIE . ?

                                 AHMAD HAZWAN BIN SAIFUL AMRI = wan epul

                                 Siape jea yang ta kenal dengan die nih ? Laen lah macam aku kalau na dibandingkan dengan die jauh panggang dari api . Iye lah , aku akui die memang seorang abang yang baek , sangat betanggungjawab , susa na terangkan sifat die nih . Aku pun belum setahun jagung , hidup dengan die pun ta  lame , tapi selame aku dengan die , banyak bende aku tawu , die ajar aku macam-2 . 

                                Die segale nye bagi KAMI . Dulu , kiteorang macam anjing dengan kucing . Ta buley duduk sekejap , ta aman dunie . Ade saje yang kiteorang ta puas hati . Die ta pena na mengalah , aku pulak hati batu , kepale batu  , siket pun aku ta amek kesa pasal die . Hati nie da penuh rase benci , dendam mebuak - buak , ego pun menguasai diri aku . Ta payah cerite lah , time tuh , same-2 mencarut yang buka-2 . 

                               Tapi ALHAMDULILLAH , sekarang semue nye semakin pulih , betambah baek , dan erat . Die jage aku baek sangat , maklumlah , aku nih homesick mase mule-2 masuk skolah tuh dulu . Tapi die jugak yang buat aku kuadd , till now , aku betahan . Bayangkan lah , dulu mase die masuk , lagi lah , da lah lembik semacam , tadew sape pun family members kiteorang kat situ . Die survive sendiri jea . hidup jugak , sihat pulak tuh . Nih aku , ade die , buley jage aku , tapi tetap bedegil . 

                               Nasib baek lah kawan-2 aku bagi dorongan , akak dorm pun sentiase bagi semangat . Tapew lah , tutup cerite lame . Okayy , aku denga , result na klua 22 Disember nih . Ntah betul kew ta , ape-2 pun , aku harap kan yang tebaek untuk die . Die satu-2 nye abang aku kat dunie nih . Kalau die tadew , dimane kan ku cari ganti . Tiade pengganti buad kaw , abang . Terime kasih , aku sayang kaw . Kadang-2 tuh , jeles jugak aku nengok kaw , aku ade , tapi kaw buad macam aku ta wujud . Kaw telalu lebey kan oarng laen , act , semue adek angkat kaw . #Aku ta kesa pun , tapi JELES jea .

                               Rindu pulak ta jumpe kaw , da lame ta denga kaw membebel kat aku pasal hidup aku yang ta tentu hale nih . Bile kaw tadew , bawu rase sunyi . Hmm , moge ALLAH berkati hidup kaw . Teringat pulak time-2 kaw ade prob jea , kaw carik aku , dari jauh lagi kaw da jerit-2 : KAKAK ! Kelaka lah kaw nih , aku kan adek , kenape panggil kakak . Malu aku , aku ta layak pun dengan panggilan macam tuh . Well , aku ta mampu na pikul tanggungjawab macam kaw .

Miss that moment , yeah !

Sayang kaw , abang !

   Kaw tetap yang tebaek bagi aku .

 Siape ta sayang abang wottt ~

                                                                                                                        

                                                                                                                     I missyou damnn !
                      -------------------------------------------------------------------------------------------

Eh , kaw add aku . Sorry lah , aku da malas na app kaw lagi . Hmm , dulu kaw jugak unfwend aku . So padam muke kaw . #jangan add aku law na buad wall aku tempat mencarut kaw ! FAHAM ?
 ·  · 










See All

Friend Requests



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Terime kasih H****
  • JIWANG kejap .
  • NUR ITU KEMBALI (:
  • BE MYSELF ( : ASSALAMUALAIKUM .
  • SEDIH YANG TERAMAT SANGAT .
  • IRONBOY
  • Yanie :)
  • FAMILY DAY
  • MY BFF .
  • KP = ketue pengawas