MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
NUR ITU KEMBALI (:
12.12.2011 • 12:15 AM • 0 comments
                                                      ASSALAMUALAIKUM semue .

            Fyi , aku da mule bejinak - jinak dengan TWETTER . Aku suke backgroud TWEET aku tuh . HAHA . Chumell . Btw , FOLLOW lah aku @fatynmimie . Haha , bangge pulak . Okayy , itu bukan lah point nye kali nie . Hmm , harap korang setie lah mendengar news aku kali nih . Err ~ okayy , NUR ITU KEMBALI . 


                    Agak - agak korang lah kan , kenape aku buat TILLTE POST macam tuh . ? HAHA , Snanye , aku nan MUHAMMAD NAQIUDDIN BIN IBRAHIM <3 NURUL HIDAYAH BINTI ROSLI tuh , da bebaek . Well , kejap jea kan aku benci + mara2 dieorang . Bak kate orang , 'memaafkan itu lebey baek , bekawan bia beribu , becinte bia satu , bemusuh bia lah TIADE : ) 




                      Truly , aku senang hidup macam nie , ta payah susa-2 na benci orang , and ta payah na pening-2 pikir pasal tanggapan orang . Watt lek jea , Hidup cume sekali . So , haruslahh ENJOYY ! Aku happy nengok dieorang happy . Lepas nih , aku da malas na carik gaduh nan sesiape , Nenek cakap , kalau kite ta benci orang , kalau kite ta porak - perande kan hidup orang , orang ta akan kacau kite . Hidup kite punn sentiase tenang . 'Baek lahh , nek '.




                       Tapi ade satu perkare yang tetap ta akan berubah ialah KEPERCAYAAN aku terhadap dieorang . Aku tamaw lah pulak pisang bebuah due kali , ataupun  suda tejatuh baru teduduk .Ye , dulu aku nan HIDAYAH tu bagai kan isi dengan kuku . Tapi sekarang , yang tinggal hanye lah memory kami besame . Tapew , prinsip hidup aku mudah . Aku bukan lah jenis habis madu sepah dibuang . Aku senang na sayang orang , walaupun die orang baru dalam hidup aku , tapi sekali aku BENCI , susa lah . Sampai bile2 aku BENCI . Foe you , NADA ( naqi and dayah ) = Aku pun jenis yang senang na maaf kan orang , cume hati aku ni da telalu keras lah untuk terime korang balek . Maybe setakat bekawan biase , aku okayy lagi . tapi , MAAF lah , kisah kite betige da pun bekubur . Aku da campak elok-2 kenangan kite . Jauh sangat aku campak . 




                         Memang lah betul , tiade yang sempurne di dunie nie . Semue orang buadd silap . Ye , aku tawu itu . Tapi , kite manusie di beri akal fikiran yang waras kan . ? Kite still buley beze kan mane baek , and mane buruk . Okayy , aku da penad . Aku bukan na carik publisiti murahan .  Aib kan orang segale bagai , aib kan orang sini sane , tapi aku na kite semue dapat pengajaran dari kekilafan diri kite sendiri . Moge-2 Tuhan bukak kan pintu hati masing-2 , n moge-2 tahun hadapan kite semue buley jadik yang lebey baek , mudah - mudahan kan . ? AMIN ~




        -----------------------------------------------------------------------------------------------
                                                         HOT ISSUES =


Tengku Sophia
Teringat masa kecil my dady cerita tahyul ada NABI bisa pindahkan ISTANA, dia bisa talk dengan Binatang. Siapa nama dia aku lupa :D :D :D :D








Tengku Sophia
Kasian, SITI KHADAJJAL jadi Miskin Because harta dia kena rampas dengan MUHAMMAD, trus tu MUHAMMAD PERKOSA AISYAH *Shit Story



Tengku Sophia
· Open

The Most I Hate: 1.Malaysial 2.SingaPoor 3.Brunei (n) The Most I Love: 1.Indonesia 2.Thailand (y)



NYIRAP kan . ? Minah nie memang lah na kene cepuk dengan aku . Saba jea .  :) # aku still tesenyum , SABAR kan  separuh daripade IMAN. 





https://twitter.com/#!/TengkuSophia
Sakit Hati Akuu~ # Sakit hati weyh !!~

twitter.com
Instantly connect to what's most important to you. Follow your friends, experts, favorite celebrities, and breaking news.

 ·  ·  · 7 hours ago



                                                
               TENGKU SOPHIA . Korang kenal kah . ? Okayy , nie aku na cerite siket . Minah indon nih , ta habis-2 dok ngate MALAYSIA . hEy girl ! Ape celop maen kutuk-2 negare aku nih . ? ! Agak da lame sangat kah hang hidup ? Meh sini lah . ! Aku kelarr leher hang ! Yang membuat kan aku betambah marah yang teramat sangat kat hang nih , yang hang dok ngate AGAME ISLAM sekali ape hal . ? HAISH , buat dose jelahh hang nih . HAA ! Denga sini eh , MALAYSIA lahh bukan MALAYSIAL . Kaw pepandai ubah pehal ? ERR ~ and MALAYSIA pun ta hingen lah na meniru FILEM INDONN segale bagai . =..=' Puihhh ! TA HINGEN ! # Islam ta pena pun aja ajaran sesat , yang hang dok bangge jadik Christian apesal ? Lagi satu , ingat lah sikit , law da ta reti na support negare orang , na meroyan sangat dok kutuk-2 and maki-2  MALAYSIA , at least lahh kan , hang p lahh support negare hang tuh . Nih , WALIBAND , dieorang dok sibuk buad lagu TOBAT tuk hang , ta seda-2 kahh ? HAHA , layan na KEMUDAHAN dekat INDONN yang hang sibuk dok banggga-2 kan tuh . 


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • BE MYSELF ( : ASSALAMUALAIKUM .
  • SEDIH YANG TERAMAT SANGAT .
  • IRONBOY
  • Yanie :)
  • FAMILY DAY
  • MY BFF .
  • KP = ketue pengawas
  • Lilo Alynn
  • KISAH KAMIEY :D