MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Rindu Terubat :')
12.21.2011 • 8:47 PM • 0 comments
                    Assalamualaikum . Haii semue . Huhh ~ pagi nih betul-2 sejuk kan . Menggigil aku dibuat nye . Rindu gile na menaip cerite kat blog yang usang nih .

                    Point hari niyy , still pasal HAZWAN SAIFUL . Still remember right ? Oke , semalam kan  , aku hang kat banda nan kawan-2 . Not badd lahh . Huhh ~ terubat jugak rindu aku kat buda-2 nih :::

                     NUR AQILAH FIRZANAH , FARAH ATIQAH , NURAFIQAH BALQIA , NURUL SYAFIQAH , KHALEEDA , NUR AMIRAH , dan 2 orang buda kecik yang chumell dan bulat . HAHA . Act , pegi sane na sambut bufday SYAFIQZAKARIA jea . Huhu .


                     Okayy , bebalek pade cerite tadi , aku sampai uma dalam kol 6 lah kan . Solat Asar kol 6.30 ptg , HAHA . Mase na solat tuhh , mama jerit name aku . Rupe nye abang aku da  balek . Rindu yang teramat sangat da nih . Kalau  bukan sebab aku na solat , aku rase waktu tu jugak aku na be;ari kat die dan peluk die erat-2 . Ntah kenape , hati aku sebak nengok die semalam , aku rase macam na cerite sesuatu kat die . Hati aku saket sangat semalam . Sumpa , aku tataw kenape .

                     Kemudian , die datang dekat aku , aku salam die . Hati aku makin sedih . Yeah ! maybe selame nih aku banyak sangat kongsi cerite dengan die . sampai kan die tadew kejap depan mate aku , aku da ta tentu arah . Tapi tapew , aku kuad lagi . Die pun banyak lagi prob na dipikir kan . Bukan asyik pikir pasal aku jea . da , cukup lah selame hari ni aku menyusahkan die . Dari awal tahun lagi aku da ganggu die . Die da lahh na PMR ,aku asyik dengan homesick aku tuh . Cian die pikir kan care na buad aku selesa kat sekola tuh . Aku tawu , hati die pun ta tenteram . Well ,sebagai anak sulung , mesti banyak bende kan kene fikir . Kaw sentiase senyuim depan aku kan , abang ? Tapi aku tahu , hakikat nye , hati kaw pedih . Kaw tetekan , kaw harapan keluarge , kaw takut kan kalau kaw gagal . Aku tawu isi hati kaw , abang .

                    Selame kaw pegi arituh , hati aku bebisik , suruh aku berubah . Lepas nih , aku na perbetul kan balek silap aku dengan kaw . InsyaAllah , aku ta kan lagi cakap kasar , mencarut , panggil kaw dengan name yang kurang sopan . Aku tawu kaw kecik aty kan . Cume kaw tuh jea yang ego , ta suke na tunjuk-2 kesakitan kaw . Aku dapat rase setiap kali orang yang kaw sayang tinggal kan kaw , and buad macam-2 kat kaw . Aku adek kaw , birthday kite pun beze 2tahun sehari jea . Mama cakap , jenis darah kite same , sebab tuh kadang-2 law kaw saket , aku pun akan saket jugak . Bak kate orang cubit pehe kanan , pehe kiri terase . Aku sayang kaw abang , kaw banyak ubah aku . Kaw selalu ingat kan aku pasal solat kan . Aku senang ade abnag macam kaw . Bimbing aku eh , abang ?

------> tetibe jea tadi ncet aku bedering , terus aku capai na nengok siape call , yeahh ! That is it . My lovely daddy , HUHU . Whatt ! Abang dapat 8A's ? Whoa ! Tahniah . Moge dapat sekolah yang tebaek , abang :)

                   Law ape pun yang tejadik , kaw tetap abang aku kan ? Air dicincang ta akan putus :)




                                                                                                                       salam sayang , 'kakak' .


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Missyou .
  • Terime kasih H****
  • JIWANG kejap .
  • NUR ITU KEMBALI (:
  • BE MYSELF ( : ASSALAMUALAIKUM .
  • SEDIH YANG TERAMAT SANGAT .
  • IRONBOY
  • Yanie :)
  • FAMILY DAY
  • MY BFF .