MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Keliru
12.22.2011 • 10:27 AM • 0 comments
              Assalamualaikum . Oke , aku ta mampu na cakap panjang leba , panjang meleret untuk post kali niy . Perasaan dan emosi aku ta berape tekawal . HAHA

             Tuhan , berat sungguh dugaan mu . Aku baru na nikmati erti kehidupan sebenar , dan kini aku seda , nikmat itu akan bejauhan dengan diri aku yang serbe kekurangan ini . Iye , aku sangat mengharap kan abang aku dan kawan-2 nye mencapai kejayaan yang cemerlang iaitu straight A's dalam PMR 2011 , tapi aku tawu , seandainye mereke memperoleh keputusan cemerlang , aku akan merasai kehilangan mereke .

              Yeah , mungkin ta sampai setahun aku mengenali mereke , tapi itu seda cukup membuat kan aku sayang akan mereke semue . Banyak kenangan yang aku ta dapat lupe kan . Telalu sukar untuk aku . Mungkin umu aku belum cukup untuk bekate sedemikian , tapi hati aku suda memahami selok belok nye . Okayy , dari aku terus merapu dekat sini , lebey baek aku straight to the point jea kan .




 Korang kenal die nih ? Hmm , die kawan baek abang aku . Yeah ! Banyak kali bejumpe pun , jarang betego . Masing-2 dengan haluan masing-2 . Sombong ta tekate kan . Sejak akhir-2 niy jea , kiteorang tetibe rapat . Ntah macam mane . Aku pun tataw . Die lah 'pakcik' aku kat mukebuku . 

 Banyak bende aku tataw pasal diri die nih . Die nih pun suke sangat berahsie nan aku . Hmm , aku sayang die macam seorang kawan . Walaupun die bukan kawan aku , tapi hati aku rase sebak , sedih , macam-2 lah . Bile mengenangkan keputusan PMR die , 8'As . whoa ! Kagum aku dekat kaw pakcik . Keep it up ! Jangan lupe aku taw , btw ,terime kasih banyak-2 jage abang aku selame hari ni . Tataw na cakap macam mane lagi . 

Semoge kaw lebey bejaye kat tempat kaw suatu hari nanti , babe .

Maaf lah , mungkin banyak salah aku dekat kaw , maaf kan ea ? 





Frienship foevea . Batch PURPLE :)







PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Rindu Terubat :')
  • Missyou .
  • Terime kasih H****
  • JIWANG kejap .
  • NUR ITU KEMBALI (:
  • BE MYSELF ( : ASSALAMUALAIKUM .
  • SEDIH YANG TERAMAT SANGAT .
  • IRONBOY
  • Yanie :)
  • FAMILY DAY