MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Hati aku mendesak , aku terima . Alhamdulillah .
1.13.2012 • 9:34 PM • 0 comments
Hai , assalamualaikum . Rajin pulak aku tetibe kan . Iye lah , esok da maw balek asrama ku syurge ku . Ta dapat lah na menaip lagi . Mase yang ade ini aku manfaat kan dengan baek untuk update blog tecinte nih .

                            Da 2 minggu skola bemule kan ? Banyak jugak perubahan aku tahun ini . Sampai jea kat skola mase pendaftaran , aku da nampak ex- BFF aku . Terus aku tunjuk kat mama , mama kate , tapew , bia kan die . Jangan ikot perasaan sangat . Hmm , aku sayang mama sngt-2 . Mama selalu faham isi hati aku . Semua masalah aku cite kat mama . Untung lah Tuhan bagi aku Mama yang 'open-minded' kan ? Alhamdulillah . Pasal Syafiq pun aku gtaw kat Mama . Mama , you're such everything foe me . Thanks foe being my everything .

                             Orang senyum dekat aku , haruslah aku senyum balek kan ? Aku oke jea nan semue orang , tapi law orang tuh carik pasal , aku perlu kan mase untuk terime semue nye . InsyaAllah , aku redha kan hati ini . Kadang-2 aku keliru , aku ini redha kea pasrah .

                     NURUL HIDAYAH BT. ROSLI <3 MUHAMMAD NAQIUDDIN B. IBRAHIM

                           Hati aku mendesak , aku terima . Alhamdulillah . Sekian lame aku carik ketengan itu . Jumpe jugak akhir nye . Tuhan bagi aku kekuatan untuk terime dengan pasrah . Iye lah , mungkin juga kehadiran Syafiq satu anugerah dari Tuhan kan ? Mungkin sebagai pengganti . Untuk memenuhi kekosongan jiwa aku kali ini . Sekarang aku dengan  NURUL HIDAYAH BT. ROSLI <3 MUHAMMAD NAQIUDDIN B. IBRAHIM da bebaek-baek . Macam dulu , seperti sedie kale .Alhamdulillah . Aku pun da malas na bukak cerite lame tuh lagi . Bia lah cerite tuh jadik lapok , bia kan aku sorang jea yang ingat , bia kan lah semue orang lupe kan cerite tuh . Ade hikmah nye kan , dieorang pun makin seronok besame . Buad ape dikenang kan kisah lame kan ?

                            Tapi hati aku bebisik , walaupun orang tataw , tapi satu bende baru datang dalam kotak fikiran aku . Hari-2 mendatang , ta pena aku lupe kan ape hasrat hati aku : ' bekawan lah dengan sesiape pun , tapi ingat lah , jangan telalu pecaye kan seorang kawan , tidak tentu lagi die boleh simpan segale nye kan ? Bukan lah aku na cakap yang aku ta pecaye kawan-2 aku , tapi cume aku mengambil langkah bejage-jage . InsyaAllah , aku akan jadi lebih matang lepas ini . Doa kan aku yer ,

Tie die pade aku sekarang ini , lame aku tenung tie tuh . Walaupun die belum basuh lagi , tie die wangi taw . Pembersih kan ? Bagus , aku suke :') Tibe-2 aku teringin na betul kan tie die bile da     
                               besa nanti . Na pakai kan tie untuk die . Hmm , InsyaAllah . 




                          -------------------------------------------------------------------------


                                                            Happy Ever Lasting , InsyaAllah .


Rindu kakak :')

                         


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Aku Ingin Berubah
  • OHH MAII !
  • Keliru
  • Rindu Terubat :')
  • Missyou .
  • Terime kasih H****
  • JIWANG kejap .
  • NUR ITU KEMBALI (:
  • BE MYSELF ( : ASSALAMUALAIKUM .
  • SEDIH YANG TERAMAT SANGAT .