MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Aku ta mampu , aku seda tu .
6.06.2012 • 6:37 AM • 0 comments
Hey , assalamualaikum . Hmm , cube nengok tajuk kat atas tu . Sedih ta ? Huhh ? Ape ? ! Ta cukop sedih ? Oke , cube layan dulu post kali ni , ea ? Hewhew ~

                                         Bawu seharian ta text nan die , terus demam . Betol , ta tipu . Semalam kteowg langsung ta text , die migraine pastu pagi tadi aku demam n pening kepale . Ape lagi , aku pakai cool fever pastu tido balek . Bangun-2 jea da oke . Hewhew ~ Tengahari tu dlm kol 2 lebih ncet aku bebunyi die text . Haha . Malam tu ncet aku ta bebunyi lngsung . Tade owg na text nan aku agak nye . *kesat air mate kesedihan . Die cakap semalam ue die demam tapi da pegi klinik da . Oke , siket pun ta risau lha kan bile die cakap die demam . Huhh . Aku rase macam na pegi jea uma die waktu tu , nengok keadaan die oke kea ta . Oke , sumpa bahagie gile mase be-text nan die ue . Rindu gile . Oke , tu baru 24jam ta text aku da meroyan bagai .Aku siap tido nan elmo n baju die agy taw semalam . Macam mane lha taon depan ? Die da habis skola , tapi aku masih teperuk kat skola yang macam haremmmm tu . Oke , think positive . Harap taon depan oke-2 jea kan ?

                            Oke , banyak kali aku bace blog die even post yang same jea , tade beze nye pun . Tapi tiap kali aku bace , aku akan tesenyum sendiri . Aku rase die dekat sangat nan aku . Bole aku ulang kat sini ta yang aku sayangggg die sangat . Bole doa kan kebahagiaan kiteowg ? Oppss ! Melampauu pulak . Oke , diam .

AKU TA MAMPU , AKU SEDA TU .


                          Aku ta bole na act macam biase law die tade . Rase unperfect & incomplete . So ,die kene selalu ade nan aku . Ohh maii . Ta sanggup untuk ke taon depan . Tuhan , kuad kan aku . Kuad kan aku dengan semue ni . Aku tawu Engkau selalu ade nan aku . InsyaAllah . Oke , die balek jumaat ni . Aku rase da banyak kali aku cakap . Hmm , aku janji nan die bile die balek ostel jea nnati aku terus off ncet . Aku takot aku text nan owg laen . Aku sayang die . Tamaw curang . Ta baek kan ? Even kteowg belum ade ape-2 ikatan , tapi bile aku layan owg laen , aku rase aku bedose nan die . Aku na setie nan die jea , dan aku akan cube pakse diri aku untuk kekal kan hanya die dalam aty aku ni .

AKU BENCI ORANG CAKAP or TEXT nan AKU PASTU NA SENTAPP nan AKU BAGAI . Wah ! INGAT AKU HADAP KEA wei ? ! SEKALI BUAD TAIK nan AKU , SAMPAI BEBILE LHA AKU INGAT . TOLONG LHA JANGAN na MENGGEDIK nan AKU SANGAT , MELUAT LHA . UEEWWW !


                             Ade ta yang suke melage-lage kan owg ? Hmm , law ade , tolong lha , uba siket prinsip kowg tu . Aku nyirap betul nan owg yang macam ni . Expecially kaum adam . Aku ta suke gile-2 . Dan agy menyirap kan law ade kaum adam yang jenis memang suke bagi harapan kat kaum hawa . Lagi lahh , wei , dose lha maen kan perasaan owg . Nabi ta suke , Allah lagi lah ta suke .

KEPADA KAK ABIEYYY , alahai , relex jea , kite oke-2 jea .


Hihi :))
 · 



Sorry, bukan sengaja delete tau tau :)
 · 




LOVE u budaxxx
1 · 
  • You like this.



Arie'es Fatin Saiful , Hiday Yaya , Lilly Botanbegundil , Khaleeda Khalid , Sarina Azreen , Fariha Sapuan , Aqiz Adhaa , Syafiqah Ika, , aku rindu korang ♥
kenang ku dalam doamu .. :')
 · 



fefe..yaya rindu sama kamu ♥ (^^)
 · 


                           




                             
                             Aku bawu balek dari KUANTAN . Aku pegi muzium , mandi-2 kat pantai n air terjun . Jalan-2 . Huhh . Not bad lha cuti kali ni . At least aku ta dudok kat uma ni jea . Hmm , esok na klua nan buda-2 ni . Harap aku ta meroyan layan buda 3 owg ue , IQAH , MEIRA n MIRA .


KERINDUAN :'( Sorry ta dapat join kowg hang tadi . Teramat sedih wehh . Aku sayanggg kowg .




PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Kebuntuan .
  • I'm back . Halloha !
  • 1005'12 [ copycat : aqiz adhaa ] ...
  • Ini Pengakhirannya ?
  • Kerinduan ='(
  • Aku mule down balek :'(
  • Meroyan agaknya .
  • GIVEAWAY BY NOUVEAU CLOSET
  • Tuhan , aku ta kuad :'(
  • Rindu yang terubat :')