MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Rindu yang terubat :')
2.04.2012 • 3:23 PM • 0 comments
Assalamualaikum , haiiii .


Arie'es Fatin Saiful Allahumma solia'la saiyidina Muhammad waa'la ali wasahbihi wabaarik wasallim' 3x.
Hantar ke semua contact . Anda akan membuat beribu , malah berjuta-juta org berselawat ke atas Nabi Muhammad SAW. Selamat menyambut maulidur rasul. Aminn
8 hours ago ·  ·  1



Petang tadi riuh semacam jea uma aku . Padahal duduk berempat jea , tu pun adek-2 aku yang noty ue , aku nan mama jea . Hmm , mama sibuk sangat sampai ta cukop tangan aku nengok . Dalam kesibukan dan keriuhan rumah aku tuh , ade lagi yang memecahkan kesunyian , anak kesayangan mama call . Tekeja-keja aku belari semate-mate na becakap nan die . Huhh . Ta cukop tanah aku belari . Naseb baek dapat becakap nan die , perh ! Aku punye rindu lahh dekat die , terubat siket akhirnya . Teharu gile bile die cakap ' bye adek !' . Rase na nanges pun ade .

Pagi-2 lagi mama da bekemas bagai , excited punye pasal na melawat anak kesayangan lahh katekan .


# Tegamam aku malam tadi , kiteowg sembilan orang memang da ta sehaluan , mesti ade je yang ta puas aty , saket aty bagai . Kekadang aku pun terase nan AfieQah BalQiesz (Domo) . 


serimu
penawar
rindu ♥
 ·  · 8 hours ago · 



aku benci kaw . . kaw kutok2 aku dgn org laen dpan aku .. saket aty ..
jgn smpai aku hebohkan ape yg kaw buad dgn jantan tue .. BODOH !
 ·  · 8 hours ago · 



aku bukan baruah cam kaw,,aq x de niat nk saket kan aty kaw,maafkan aq
 ·  · 8 hours ago · 

jgn sampai aq bocorkan rhsia ko kat owg owg yg ko syunk tau..
 ·  · 7 hours ago · 

aq benci tol lha owg yg x tau cter tetiba je nk bake up
 ·  · 7 hours ago · 


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • CELARU lagi
  • Maaf , aku da bejanji dulu :'(
  • (: ilaffchu foeeva :)
  • Alhamdulillah , aku lega sekarang .
  • Bersyukur dengan ape yang ade , itu yang tebaek .
  • Aku tegamam , aku ta kuad untuk semue ni :'(
  • Hati aku mendesak , aku terima . Alhamdulillah .
  • Aku Ingin Berubah
  • OHH MAII !
  • Keliru