MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Aku tegamam , aku ta kuad untuk semue ni :'(
1.20.2012 • 5:11 AM • 0 comments
Assalamualaikum , hii . Malam ni sedikit suram kat uma aku . Kenape kah ? Semue penad sangat .

                       Baru na lelapkan mate kat katil lepas larian SUKSES tadi , tekujat aku denga jea name AHMAD HAZWAN B. SAIFUL AMRI . Tekeja-keja aku pegi luar dorm na kan kepastian . Aku tanye ramai orang , semue cakap SEMBRONG memanggil . Hmm , mase dari atas katil lagi aku da na banjir da . Aku tataw lah macam mane aku lepas ni . Tetibe mengalir air mate aku mase aku nga nyanyi lagu 'patah seribu' mase nga packing-2 barang na balek tadi . Tapi tepakse lah menahan , bengang pulak law orang laen nampak aku nanges kan . ? Bile aku rase na nenges jea , aku nyanyi jea . Ntah betol kea ta lirik aku . Hentam sudeh .

                       Serabot kepale otak aku tadi , aku pun pegi lah jalan-2 kat aspuri kejap . Hmm , kak ICHA nanges sebab abang aku ? Huhh . Tekujat habis . Sayang jugak die kat abang aku kan ? HAHA . Tapi banyak bende aku seda sekarang . Aku ta cukop kuad untuk semue ni .  Baru jea na besuke-suke sebab dapat no. 12 larian SUKSES tadi . Walaupun menurun , tahun lepas no. 7 . Tapi aku besyukur lah . Alhamdulillah :')


Kenangan kan ? :')
        # aku baru ingat na sambot bufday nan kaw lagi tahun ni . Tapi tinggal angan-2 jea kot . Hmm ,



Arie'es Fatin Saiful . cian-2 , lame hang ta onl . sat ni aku da balek . hang da ta dapat onl . huhu ^_^
 · 
  • You like this.


aq pnat nges ptg td ..skang nie bler aq tgok fb air mate aq mngalir blek...
 ·  · 25 minutes ago · 
  • You, Mas Izzana Humairah Mazlan and Syahirah Aziz like this.
    • Syahirah Aziz Cha, be strong :) Kita sama2 rasa kehilangan
      23 minutes ago ·  ·  1
    • Farisya Rahmat aq dh cube tp ..
      22 minutes ago ·  ·  1
    • Syahirah Aziz Kau boleh. Tuhan takkan bagi ujian yang kite tak mampu hadapi =)
      22 minutes ago ·  ·  1
    • Farisya Rahmat bile aq bace ape yg kau post kt wall kau ..aq dh x ley than nges dh
      18 minutes ago ·  ·  1
    • Syahirah Aziz Alala cha, aku pun sedih. Nangis jelaa cha. Carik balik kekuatan tu. Lama2 kau akan terima ape yang berlaku
      15 minutes ago ·  ·  1
    • Farisya Rahmat cube untok terime
      13 minutes ago ·  ·  1
    • Syahirah Aziz Yeah, Cha. Setiap yang terjadi pasti ada hikmah :)
      12 minutes ago ·  ·  1
    • Farisya Rahmat ye btul3
      10 minutes ago ·  ·  2




Hai Wan, Bai jugak Wan :'(
 · 





Lepas ni tadew lagi orang yang akan jage aku . Tadew lagi orang yang kene marah nan mama sebab abaikan aku . Tadew orang yang berie na nengok aku bejaye . Tadew lagi yang akan membebel kat aku pasal semue bende . Tadew lagi orang yang akan ajak aku jogg pagi-2 bute . Aku ta kuad untuk semue ni .

#Air mate aku mengalir ta henti-2 mengenangkan segalenye #
 ·  · 


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Hati aku mendesak , aku terima . Alhamdulillah .
  • Aku Ingin Berubah
  • OHH MAII !
  • Keliru
  • Rindu Terubat :')
  • Missyou .
  • Terime kasih H****
  • JIWANG kejap .
  • NUR ITU KEMBALI (:
  • BE MYSELF ( : ASSALAMUALAIKUM .