MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
CELARU lagi
2.03.2012 • 6:55 AM • 0 comments
Assalamualaikum dude (: Haii , aku rindu semue .

Tesentap habis aku harituh , fom3 dan fom5 balek skali sbulan . Huhh ! Menggile menggaban lahh aku rindu die . Skola ue da makin membosan kan . Strict gile peraturan taon nih -,-" annoying . Tapi tapew lahh , bia lah die balek sekali sbulan , die kan na SPM . Blaja betol-2 aww . Ta payah na maen-2 sangat lahh kan . Buang mase jea . Hmm , arituh ntah macam mane , tetibe telintas dalam kotak pkiran aku , "na clash lahh" . Huhh . GILE kan ? Budo jea . Just sebab aku tamaw rase sedey sebab ta dpt text die . Bongok kan aku ? Alahh , die bukan nye pegi  enjoy , die kan na blaja . Aku patot support die kan ? Hmm , tapew lahh . Taon depan aku pulak yang sibuk memanjang , PMR candidate lahh katekan . Aku cube untuk faham diri die skrang . Harap lahh aku bejaye .

---------------------->        Kalaulah dikatekan kteowg jadik clash arituh , Huhhh ! Can't amagine ! 


Banjir skola aku arituhh . HAHA . Aku nanges . Rindu kat abang aku . Ntah ape die buad skrang . Ntah makan ntah tidak . Macam mne lah die skrang kan ? Hmm , balek jea asrama tdy aku teros ngadap depan tv . Ayah aku pun datang kat aku . 'Amacam skola , tanpe abang ? Hidup ta kaw kat sane ?' HAHA . Kelaka kan ? 'Law ta oke , mama suruh kaw masok skola sane' . Tekezut aku . Hmm , Aku tnye ' hahhh ? ! Masok Sembrong ? Hmm , bole kea ? 'Bole kott , skola ue nga carik buda fom2 . Kemasukan baru . Na kea ?' Aku senyum jea , tapi kan best law dapat skola ue . Hmm , angan-angan aku tinggi sangat . Perasan jea kan aku nihh . HAHA .

Sampai skrang , aku ingat kate-kate die kat aku . 'Sweet couple ? HAHA . Jangan sampai ter-over sweet suda' . Aku harap aku kuad , kuad sangat-2 expecially time die tadew nnty , aku harap aku da cukop faham diri die . HOPEFULLY (':


              Mama selalu pesan , ukur baju dibadan sendiri . Aku faham ape yang mama maksodkan . 




# Aku rase na tegelak pun ade . Hmm , mengarut betol . Btw , die da ade name baru taw , 'adek afiq' . Chumell kann ? LOL


Nikah-
“Aku terima nikahnya si Dia Binti si Ayah Dia dengan mas kahwinya RM……”
Bunyi macam senang? Nah, ini erti sebenarnya….
‘Aku tanggung dosa-dosa si dia dari ibu bapanya, apa saja dosa yang dia buat, dari dedah aurat hingga ke tinggalnya solat, aku tanggung dan bukan lagi ibu bapanya tanggung, dan aku tanggung semua dosa bakal anak-anak aku. Kalau gagal, maka aku fasik, dayus dan aku rela masuk neraka, aku rela malaikat Zabaniyah MELIBAS AKU HINGGA PECAH BADANKU’

#errrrrrrrr — at Masjid Negara, KL.
 ·  · 



Budak form 3 dan form 5 akan balik sebulan sekali .thanks cikgu :) sayang cikgu sampai habis PMR ♥
 ·  · 2 hours ago via mobile · 


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Maaf , aku da bejanji dulu :'(
  • (: ilaffchu foeeva :)
  • Alhamdulillah , aku lega sekarang .
  • Bersyukur dengan ape yang ade , itu yang tebaek .
  • Aku tegamam , aku ta kuad untuk semue ni :'(
  • Hati aku mendesak , aku terima . Alhamdulillah .
  • Aku Ingin Berubah
  • OHH MAII !
  • Keliru
  • Rindu Terubat :')