MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Alhamdulillah , aku lega sekarang .
1.25.2012 • 12:34 PM • 0 comments

Assalamualaikum , Hallo fellas :')

                 Haii . Penad lah arini . Petang tadi pegi nengok wayang nan sedara jaoh ite , MUHAMMAD FAIZ AMIRUL CHAI ~ <3 Mase kat uma lagi da berie-rie na nengok cite antoo . Hmm , sampai sane , sumpa aku segan gile . SUKE kene ngucing syiott . Tapi tapew lahh , watlek jea . Naseb baek lah aku da report kat die . Choii . Klua pun kene report kah ? Huhu . Masuk , duduk-2 , Ya Allah ! Hampehhh . Busan gile . KERAMAT . Macam best jea kan tajuk ue . Tapi aku ta takot langsung . No feeling . Buda sebelah aku da macam adek-2 da aku nengok . Penakot upenye . Tebahak-bahak aku nengok riaksi die . Chai-2 . Kelaka lah kaw ni .

                Oke , ini bukanlah point sebena aku update blog malam ni , tapi -----------> Alhamdulillah , aku lega sekarang . Kenapekah ?



Aku rase die da tawu segalenye . Hmm , harap-2 lah . Aku malas lah na berahsie bagai nan die . Die penting bagi aku sekarang . Penting sangat-2 . Die lah adek , die lah abang , die lah ayah , die lah pakwe , die lah segalenye . Aku na die tawu segalenye pasal aku . Law bole aku pun tamaw ade rahsie antare kami . Tapi die sebole-bolenye na sorok-2 dari aku .

Kan Syafiqzakaria ?

Hmm , aku gtaw semue yang tebuku kat dalam aty aku nih . Act , bukanlah semue . Tapi atleast aku rase lege lepas gtaw die . Aku ta sangke yang die akan cakap 'chillex' . Aku ingat cite kiteowg akan tamat , ingatkan SYAMIMI akan bekubur . Alhamdulillah , aku besyukur sangat die faham . Die telalu faham aku . Sampai kehari ni , aku still pegang kate-2 die dekat aku : 'kite ta akan putus just atas sebab-2 budo lha . Jgn risau' . Hopefully , you won't forget your words :')

                        -----------------------------------------------------------------------------------

                  Aku cube didik aty aku terime segalenye . Seda ta seda , pelahan - lahan kesedihan ue belalu pegi tinggal kan aku . Hmm , bagus lah ue .
               
 Adek pun na kakak jadik kuad kan ? Iyelah , taon depan adek da tadew . Adek na kakak kuad kan ? Kakak cube , dek . InsyaAllah , Tuhan tolong kakak . Dek ,terime kasih untuk segalenye . Kakak hargai sangat . Kakak ta akan lupe semue kenangan kite besame . Harap adek pun ta kan lupekan . Kakak sayang adek , harap adek tawu tuh :')






                                                                  



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Bersyukur dengan ape yang ade , itu yang tebaek .
  • Aku tegamam , aku ta kuad untuk semue ni :'(
  • Hati aku mendesak , aku terima . Alhamdulillah .
  • Aku Ingin Berubah
  • OHH MAII !
  • Keliru
  • Rindu Terubat :')
  • Missyou .
  • Terime kasih H****
  • JIWANG kejap .