MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Bersyukur dengan ape yang ade , itu yang tebaek .
1.23.2012 • 8:35 PM • 0 comments
Assalamualaikum . Haluu . Cuti skola OH Cuti skola . Ta sah kan law tadew keje skola . Hmm ,

                                     Bersyukur dengan ape yang ade , itu yang tebaek .
Orang kalau da ta suke , selalu jea na membanding-bandingkan nan orang laen kan ? Suke sangat carik kelemahan orang tuh . Well , nobody perfect . Fact the fate ! Aku bukan na nunding jari kat sesiape , aku tahu kekadang aku pun macam tuh . Aku seda diri aku , aku tawu kelemahan aku . Da , cukop . Ta payah banyak cakap sanagt lah kan . Buang mase , buang tenage jea .

                     Jeles nengok orang laen . Disayangi , Dibelai , Dicintai , segalenye . Hmm , bukan aku na cakap aku tadew semue tuh , cume aku ta pena rase cukop , ta pena na hargai ape yang ade . Sebenanye ape yang aku ade arini da cukop dan memadai . Cume aku jea yang ta nampak . Sekarang baru Tuhan bukak biji mate aku luas-luas . Betape besar nye pengorbanan orang dekat aku . Da teduduk baru tegadah . Hampehh -;-
 
                     Aku tawu aku akan hilang semue yang aku sayang , tapi bukan lah beerti aku hilang semangat dalam hidup aku kan ? Aku cube untuk bangkit . Aku cube jadik yang tebaek untuk semue . Aku cube jadik kuad . Kekadang aku mara , marah dekat semue yang manjekan diri aku . Da naek lemak da nih . Mungkin belum telambat untuk aku seda . Mungkin ini mase yang sesuai . Aku cube segalenye : : :

# aku cube jaohkan diri dari KAK YANIE , ABG AMAD , ABG WAN , KAK DN dan paling penting si die yang betol-2 ubah pendirian aku . Die ubah semangat aku . Die ubah azam aku . Tapi die ta ubah cite-2 aku . Die buad aku lebih bekoba-koba na capai angan-2 aku .
# aku tamaw telalu beharap . Aku tawu , nanti aku jugak yang hilang arah . Dulu aku meniarap jea , semue yang aku ade mengaja aku untuk betatih . Ade mase nye aku jatuh jugak , tapi aku tetap usahe , aku na jugak belaja bejalan , macam orang laen . Tapi belum sempat aku belaja bejalan , aku da jatuh teduduk balek . Mase depan yang aku bayangkan telalu rumit . Aku sepatotnye ukur baju dibadan sendiri .

                      ' SETIAP PETEMUAN PASTI ADE PEPISAHAN ' , aku pegang cakap mama . Hati perempuan ni lembut kan ? Mudah teluke . Tapi ta mudah untuk diubati . Penawar tu ade , cume manusie ni ta peka . Sekarang aku cume ade mama , mama lah tempat aku luahkan segale nye .

                      Maaf lah kalau aku jaohkan diri dari korang , aku belaja bedikari . Aku cube membiasekan diri . Aku cube segalenye sendiri . Pegi lah . Pegilah jaoh-2 dari hidup aku kalau itu yang tebaek . Tapi aku ta mudah na lupe kan semue yang aku pena ade . Dulu aku sendirian jea , sekarang korang corak hidup aku , tapi aku cube halang , aku tawu , esok luse aku akan kembali sendirian . Tuhan tu MAHA ADIL , ade mase kite besuke-rie , ade mase kite besedih . Tapi Tuhan bagi kite peluang untuk ubah segalenye kan ? Aku cube hargai peluang yang aku ade . Bedikari bukan bemakne aku jatuh buad selame-lamenye kan ? Aku cube cari kekuatan dalam diri aku . Itu yang tetulis dari dulu , aku patot seda semue itu kan ?





                 


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Aku tegamam , aku ta kuad untuk semue ni :'(
  • Hati aku mendesak , aku terima . Alhamdulillah .
  • Aku Ingin Berubah
  • OHH MAII !
  • Keliru
  • Rindu Terubat :')
  • Missyou .
  • Terime kasih H****
  • JIWANG kejap .
  • NUR ITU KEMBALI (: