MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Maaf , aku da bejanji dulu :'(
2.03.2012 • 5:39 AM • 0 comments
Assalamualaikum , hello fellas :')

Aku buntu . Tataw na buad ape lagi . Kotak pkiran aku betol-2 'stuck' skrang nih -,-" . Hanye Tuhan yang tahu betape 'down' nye aku minggu ni . Aku ingat lagi janji yang aku sendiri buad tahun lepas . Aku jugak lah yang pakse-2 bebuda nih supaya ta amek adek angkat fom1 . But , look what happen by now ? Tuhan , kuadkan aku dengan semue nih . Seriously , I hate someone pushed me doing sumting I HATE . So , please stay away from me . Yeah , manusie mudah lupe kan ? Bejanji bagai , tapi hampehh . Aku tawu tempat aku . Aku seda . Tapi bukanlah aku na cakap yang aku memang ta reti bejanji , aku tesepit skrang . Aku buntu , tadew orang na tunjuk aku jalan klua . Aku sorang-2 jea skrang nih . 


Buad SYARMIMI ; 

Aku bukan tamaw terime kaw , dek . Aku da bejanji . Sekali lagi aku cakap , aku da pun bejanji . Lagipun , kaw baru kenal aku 2hari , tetibe kaw na jadik adek angkat aku . Malam tuh aku tetibe jadik periang semacam , ntah knape . Tuh first time aku lepak , borak-2 nan buda fom1 tahun ni . Tanpe diduge kan semue ni jadik . Tapew lha , nanti kaw da kenal aku , baru kaw tawu . Aku ta baek mane punn . Sumpa aku cakap , hati aku betul-2 tenang dengan kaw , dek . Aku terase macam kaw betol-2 adek aku . Aku terase macam kite memang adek-beradek . Aku tawu kaw pun rase tenang dengan aku kan ? Kaw memang gembeng . Aku tawu kaw slalu nanges , kan ? Tiap kali kaw nanges aku yang akan carik kaw . Aku pujuk kaw . Cube tenangkan kaw . Aku mule sayangakan kaw , dek . Kalau boleh aku undur mase , aku ta kan buad kaw sayang aku . Sebab aku tawu , kaw akan lagi gembeng bile aku buad kaw macam skrang . Aku rase ape kaw rase . Bukan niat hati aku na buad kaw besedih . Susa untuk aku membenci kaw , tapi ta susa untuk aku sayangkan kaw . Aku da kene mara , ceramah , tego bagai nan buda batch aku sendiri . Satu jea sebab die , dyeowg ta suke aku bebaek nan buda fom1 tahun ni . Expecially you . Sorry to say . Kalau kaw bace post aku kali nih , aku mohon , jangan menanges . People cries not because they are weak , but they cries because had been strong for too long . 
Hati aku bebisik untuk terime kaw . Tapi kate orang , ikut hati mati . Aku tamaw buad silap dalam hidup aku lagi . Cukup sekali aku rase peritnye . Da ramai orang aku bejanji ,dek . Janji yang same . Aku ta cukop kuad untuk buad orang laen yang selame kehari ini , skong aku teguris . Mungkin bagi kaw , mudah tapi ta bagi aku .

Aku nengok kaw nih oke jea . Tapi aku ta faham perlu kea bebuda nih anti kaw . Terok sangat kea pangai kaw ? Hmm , mulot orang kite ta bole na tutup , dek . Kuad siket ea . Yeahh , mungkin aku ta bole bebaek nan kaw agy lepas ni . Aku rase kaw nih macam da telebey beharap lahh pulak . Hmm , kite bebaek na orang tuh kene ikhlas . Ingat tuh sampai bebile , dan ta semestinye kite perlu ade kaitan nan orang tuh untuk kite rapat nan die . Maaf , BER-aku , kaw kat sini , na membiasekan diri jea . Harap ta kesa . Aku tekilan , ade jugak yang cakap , kaw bebaek nan aku sebab na popular . Huhh ? ! Ta masal jea . Aku bukan HOTSTUFF kat skola ue , so ta payah kott , lupekan jea hasrat ue . Tapi tuh kate orang , aku tataw isi hati kaw yang sebetol-betolnye . Pegilah , pegilah jaoh-2 . Tinggal kan aku kat sini . Lupekan semue nye . Kalau kenangan kite yang ta seberape ue buad kaw tersekse . Maaf , aku cume takot ape yang jadik kat HAZIQAH n kak JASZ jadik kat kite bedue . Aku harap kite tetap same , tetap macam biase . Hubungan silaturrahim ue ta bole teputus , law kite putuskan , kite bedue BEDOSE .

Jage diri bebaek ea . Papew carik jea aku . Aku sudi denga cite kaw . Aku sedi mendenga cite sesiape punn . Hati aku masih same , susa na buang kaw jaoh-2 . Tapi kalau kaw pilih untuk bejaohan nan aku , tapew . Aku terime . Aku ikhlaskan hati aku , pegilahh . Pegilah selagi kaw mampu . Tuhan itu maha ADIL , ingat lahh . Seda dimane tempat kite selalu bepijak . Itu yang tebaek :')


Senyuman kaw manis , dek . Senyum lahhh selalu , hati aku tenang nengok kaw bahagie .


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • (: ilaffchu foeeva :)
  • Alhamdulillah , aku lega sekarang .
  • Bersyukur dengan ape yang ade , itu yang tebaek .
  • Aku tegamam , aku ta kuad untuk semue ni :'(
  • Hati aku mendesak , aku terima . Alhamdulillah .
  • Aku Ingin Berubah
  • OHH MAII !
  • Keliru
  • Rindu Terubat :')
  • Missyou .