MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Kerinduan ='(
4.27.2012 • 1:28 AM • 0 comments
Assalamualaikum . Hai semua ! Rindu kan ? Hmm , da lame gile ta update blog ni kan ? Da bekapok pun ade aku nengok . Banyak bende jadik spanjang aku ta upfate blog ni . Law bole memang na cite semue , tapi mustahil lha kan ? Oke , aku cite siket pun jadik lha kan .

♥ Carilah LELAKI yang boleh mengingatkan mu tentang SEMBAHYANG,
=>Bukan LELAKI yang selalu mengajak TENGOK WAYANG..!

♥ Carilah LELAKI yang selalu mengingatkan dirimu untuk MENGAJI,
=> Bukan LELAKI yang selalu mengajak mu SMS TIAP-TIAP HARI..!

♥ Carilah LELAKI yang selalu mengingatkan mu tentang MENUTUP AURAT,
=> Bukan LELAKI yang hanya tahu nak MENGURAT..!

♥ Carilah LELAKI yang boleh mengajar mu MENGHORMATI ORANG TUA,
=> Kerana disitu letaknya pintu SYURGA..!


10.04.2012


Tarikh keramat bagi aku . Huhh . Hari tu seriously , aku nanges menggile menggaban kot . Nta lha macam mane aku na explain at korang , tapi yang pasti , SYAMIMI  . Huhh . Tekejut ta ? Haruslah kan ? Oke , tapi kiteorang da oke balek da , 24jam lepas tu . Hee ~ happy3x ! 


Tapi kan , sejak hari tu , yeah ! Aku akui , aku rase sangat pebezaan die yang sekarang nan yang dulu . Seriously , aku sayang die . Sayang sangat . Tapi aku da pun hilang diri die , sayang die , segale-gale nye aku hilang . Aku sorang-2 sekaang ni . Aku na die yang dulu . Tapi susa , aku tawu tu . Hati manusia , mudah kan untok beruba , aku pun manusia , dan aku ta mampu na bebuad ape-2 . Tuhan , kuadkan aku .


Saket aku aku tanggung sendiri , saket die , die lepas kat aku . Aku terase kiteorang da ta sehaluan .  Aku sayang die . Aku ta mampu na ungkap bende tu lagi . 


















Aku tawu die saket aty bile aku rapat or becerita pasal orang tu , orang ni , tapi die pun kene faham aku . Adil lha kan ? Fine , aku tawu , aku jea yang patot beralah . Aku terima . Aku bahagia law die bahagia nan care macam ni . Bejaohan , ta betego , saket aty simpan sendiri , da tadew mase na kongsi papew nan aku , semue nye kawan lagi penting kan ? Aku faham die sekarang .

Once love , forever love . Hanya tu yang mampu aku pekatekan . Aku sayang + cinta die , dan hanya die sorang . Aku harap die faham .


SYAFIQ ZAKARIA 

Maaf law selame ni , Fatin ade buad salah , kecik kan aty Syafiq or papew lha . Maaf100000000x . Kite sayang awak .


Aku hilang dia . Itu da cukop perit bagi aku . Tuhan , kuatkan aku .
 · 


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Aku mule down balek :'(
  • Meroyan agaknya .
  • GIVEAWAY BY NOUVEAU CLOSET
  • Tuhan , aku ta kuad :'(
  • Rindu yang terubat :')
  • CELARU lagi
  • Maaf , aku da bejanji dulu :'(
  • (: ilaffchu foeeva :)
  • Alhamdulillah , aku lega sekarang .
  • Bersyukur dengan ape yang ade , itu yang tebaek .