MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Tuhan , aku ta kuad :'(
2.05.2012 • 7:41 AM • 0 comments
Assalamualaikum , haii alls .


TEKILAN . Cume ta dapat bejumpe nan AIZUDDIN ZAHARI , kak UMMI SAHIRA , kak NAJWA AMIRA jea .
 ·  · 


Huhh . Seharian belepak , beborak , jejalan nan buda-2 lelaki SMS Sembrong (SASEM) yang dulunye bebuda SUKSES . Penad aku melayan dyeowg . Tekilan siket sebab aku ta dapat bejumpe nan AIZUDDIN ZAHARI , kak UMMI SAHIRA , kak NAJWA AMIRA . Hmm , AMIR ZAIM , ARIEF ASYRAF , MUHAMMAD NAZRI , SYAFIQ IZUAN , HAFIZ NORHAN dan paling penting sekali ------> abang aku yang da gemok  ue . HUHU .


Aku keliru , ta faham dengan abang aku tuh . Kejap-kejap aku nengok die happy , kejap agy da muram , masam jea . Aku tawu die ta suke skola ue . Die pungg ade gtaw kat mama tadi . Tapi na buad cmne agy kan , die yang berie-rie sangat na skola ue dulu . Mama suruh die bedikari . Aku tawu die ta kuad , die tahan jea . Aku nampak keluh resah dalam hati die , dulu suke-duke kiteowg share same-same , sekarang tak lagi . Kiteowg da makin jaoh , jaoh sangat-2 . Aku sedih . Aku hilang diri die dari segi fizikal . Yeah ! Aku tawu dalam hati die , walaupun die ade ramai adek angkat , die ta pena behenti dari sayang aku , ta pena behenti dari fikirkan aku , ta pena behenti dari care pasal aku . Aku tawu semue tuh . Mungkin die malu na tunjuk depan-2 , tapi hati aku selalu faham ape yang die rase . Pegilah jaoh mane pungg , aku tawu die akan rindukan aku . Aku pungg rindu kan die sangat-2 . Setiap mase , setiap ape yang aku buad sekarang , aku mesti fikir diri die dulu .

Die satu-satunye abang yang aku sayang , dan itu ta akan pena beruba samapi bebile . Ta kesa lah ramai mane pungg abang angkat aku , handsome mane pungg abang angkat aku , baek mane pun abang angkat aku tuh , die tetap die . Aku janji die ta akan pena ade penggati . Aku mengharapkan yang same dari die . Sebelum balek tadi , aku capai tangan die , na salam . Aku pegang lame tangan die , die pandang aku , aku nampak hati die suram jea . Hati aku bebisik : 'kaw sedih kan , bang ?' . Ta terungkap kate-2 tu dari mulut aku . Aku tamaw buad die betambah sedih kat sane . Aku hanye mampu cakap : 'Abang , kawan-2 aku cabar aku , dieowg suruh aku pelok kaw depan dieowg' . Sorry bang , aku lupe ade kawan-2 kaw . Patot lah kaw segan jea . Aku lepaskan tangan yang dari tadi terikat , maaf , aku ta mampu betahan lame-2 . Mata aku da mule berair , aku tamaw kaw nampak aku sedih . Nanti mulelah kaw risau bagai , mengalahkan orang perempuan O.o" .

Aku cume sempat lambai kaw jea tadi kan ? Seriously , aku na kaw yang dulu . Kaw yang selalu ade untuk aku . Kaw yang selalu care pasal aku , kaw yang selalu bagi semangat kat aku . Sekarang aku cume boleh bekate-kate dari jaoh jea . Mengharapkan kaw tawu dan faham isi hati aku dekat sini . Aku sayang kaw ! Aku rindu kaw ! Aku ta sangke kaw sanggop call aku semate-mate na cakap : 'dek , nanti kite pelok depan kawan-2 kaw ea ?' . Sumpa , aku teharu . Sekali lagi , air mate aku begenang , bro . Mama pungg nanges same-2 . Mama cakap , mama ta kuad bile kaw tadew nan die . Kaw jaoh sangat dari die sekarang . Die betol-2 rindukan kaw macam mane aku rindukan kaw . Iyelah , hati perempuan ni lembut kan , mudah sangat terase . Kekadang aku kesian nengok kaw . Memang lah aku selalu cakap mama suke manjekan kaw , aku mama ta amek kesa pungg . Tapi pade hakikatnye , mama selalu manje kan aku , da selalu sangat mama suruh kaw bedikari , da banyak kaw bekorban untuk aku . Aku tawu itu semue .

Ta pena-pena mase solat aku menanges , tetibe tadi mase solat maghrib aku nanges . Ntah khusyuk ke tidak solat aku tadi . Sujud last aku doakan kaw bang . Teresak-esak aku menanges tadi . Mase bace doa pungg aku nanges jugak . Lepas jea solat , aku bukak PC . Tepampang gamba kaw kat background . Aku sengaje letak , sebab aku tawu , bukan aku sowg rindukan kaw . Teringat mase dalam kete tadi , aku suruh mama uruskan pemohonan aku masok SASEM , berie kaw halang , macam-2 alasan kaw bagi supaye aku stay jea kat SUKSES ue , aku tawu kaw tamaw aku homesick macam mase aku fom1 dulu kan ? Kaw tamaw aku rase kesunyian macam yang kaw rase . Aku nampak tanggungjawab kaw sebagai seowg abang . Walaupun kaw ta tunjuk depan-2 , tapi aku nampak semue itu . Terima kasih . Itu yang mampu aku ungkapkan untuk kaw .

# Satu lagi degaan . Kakak , makin jaoh kaw dari aku sekarang kan ? Aku ta kuad kak . Tolonglah :'(

Kite da jaoh kan ? Hmm , aku mula seda tu skarang . FINE . Aku pegi bawak diri aku dengan cara aku . Aku da ta penting buad kaw kan , k a k .
 ·  · 


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Rindu yang terubat :')
  • CELARU lagi
  • Maaf , aku da bejanji dulu :'(
  • (: ilaffchu foeeva :)
  • Alhamdulillah , aku lega sekarang .
  • Bersyukur dengan ape yang ade , itu yang tebaek .
  • Aku tegamam , aku ta kuad untuk semue ni :'(
  • Hati aku mendesak , aku terima . Alhamdulillah .
  • Aku Ingin Berubah
  • OHH MAII !