MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Meroyan agaknya .
2.12.2012 • 12:28 AM • 0 comments
Assalamualaikum , haii . Busan kan law kite dok uma , tapi orang tu dok skola skunk . Hmm , macam tadew gunenye dok uma nih . Oke , aku meroyan kot bile die tadew . Sumpa , aku rindu die doe .

Esok SYAMIMI genap 3bulan . Biasenye law aku wish dekat die , die mesti cakap : 'eh , belom agy lah , kan kol 3.03a.m. Huhu . Biasenye die yg wish dulu , peke betol die dekat masa . Aku makin sayangkan die . Mama pun suke sangat aku nan die . Agak pelik snanye kan ? Hmm , tiap kali aku becerita pasal die , mama mesti tesyum jea , sejuk hati aku nengok mama macam tu . Iyelah , aku memang rapat nan mama , aku ta suke berahsie papew nan mama , segalenye mama tawu . Aku ta sangke mama open minded sampai camtuh sekali . Untungkan ? Alhamdulillah .

Lagi tekejut aku tadi , mama siap masakkan ikan bakar . Bukan untuk aku sorang , tapi mama cakap untuk die sekali . Mama berie suruh aku carikkan bekas untuk tapau makanan tuh . Aku yang tepinge-pinge nih pun teros bangun pegi dapur , maklomlah , aku suke membute law dok uma . Haha . Ta bole jadik bini law cmni kan ? Reject , reject . HAHA .

Beborak sakan aku nan mama tadi . Tenang hati aku tadi . Tapi bile aku capai handphone aku , na tesentap jugak lahh . Mane ta nye , wallpaper gamba kiteowg same-2 . Teringat kenangan taon lepas , aku rindu kan semue nye . Taon nih die na aku bekorban siket , iyelah , die buda SPM . Da tadew mase untuk maen-2 agy kan ? Study . Study . Study . Mama suruh aku support die . Die na bejaye , aku pun na bejaye . Same-2 na kan kejayaan tu kan . So , kene usahe lebih (:

Aku memang susa na rase tenang law die tadew nan aku . Tapi aku ade prinsip ntok tu . Aku ta kesa law hati aku ni rase diri die makin jaoh sangat-2 , tapi law bole , sekali pun aku tamaw die rase diri aku bejaohan nan die . I'm always there foe you . I've to be there . Aku bukan na market , tapi aku memang macam ni . Law aku sayang orang tuh , aku lebih suke macam ni , aku na die tawu . Maaf lah , law ade yang rase aku ni itu , ini . Diri aku memang macam ni . Aku pegang kate-2 Teacher Zai ;

                                                                No pain , no gain .


Aku usahe untuk semue yang aku impikan . InsyaAllah . Janji kiteowg , aku ingat setiap mase . Na belaja , amek PHD jurusan undang-2 same-2 . InsyaAllah . Where is a will , there is a way . Die pesan kat aku , belaja sungguh-2 . Terus terang , die banyak ubah aku . Terima kasih , aku hargai kehadiran kaw . Sampai bebile aku ingat .

Btw , aku bawu jea pulang i/c die tadi . Esok bebuda fom5 kene ade i/c sebenar na daftar sebagai SPM candidate . Memule hati aku rase berat gile na pulangkan , semalaman aku pikir . Rase macam tamaw pulangkan jea , bia die ta payah pegi . Dok kat SUKSES uh nan aku taon depan , jage aku agy . Seronok kan law ade yang care pasal kite sampai camtuh c(:



                         In love , be who you are , NOT be what he/she wants you to be .
                                                               Love the way you are .

Credit to : MUHAMMAD SYAFIQ BIN ZAKARIA .
# JANGAN MINUM AIR SOYA LAGI . Ada FAHAMMMM ?!


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • GIVEAWAY BY NOUVEAU CLOSET
  • Tuhan , aku ta kuad :'(
  • Rindu yang terubat :')
  • CELARU lagi
  • Maaf , aku da bejanji dulu :'(
  • (: ilaffchu foeeva :)
  • Alhamdulillah , aku lega sekarang .
  • Bersyukur dengan ape yang ade , itu yang tebaek .
  • Aku tegamam , aku ta kuad untuk semue ni :'(
  • Hati aku mendesak , aku terima . Alhamdulillah .