MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Kebuntuan .
6.02.2012 • 5:12 AM • 0 comments
                            Assalamualaikum , hai . Disebabkan da lame gile aku ta update blog ni , so aku tepakse merajen-rajen kan tangan aku untuk meng-update blog aku yang aku sendiri na menyampahh . Ohhh maiii . Nta lha , aku da nyirap nan blog ni . Makin lame makin ta tesusun n tunggang langgang jea aku nengok . Ayat aku pun da macam haremmm jea .

CUTI SEKOLAH .


                            Alahai . Ary ni da ary sabtu . Esok ahad . Cuti ni kejap jea kan belalu pergi , tapi kalau at ostel ue , rase macam na mati tunggu cuti . Bukan maen lame lagi lha aiii . Tade bende yang best pun dapat aku buad dalam cuti kali ni . So bored . Syafiq pulak balek jumaat ni . Spm candidate lha kate kan . Oke , sumpa teharu tahap gaban bile bace blog Syafiq tuu . Aku ta pena tepikir pun die sayang aku macam tuu . Aku ingat aku sowg jea yang berie-2 . Dalam diam sayang tuu wujud jugak . Alhamdulillah . Harap ni bekekalan . Amin . Tapi cuti ni kan , kteowg jarang-2 be-text . Kteowg makin renggang . Bagi aku lha , tataw lha law die rase kteowg macam biase kea makin dekat kea ape kea . Teserah lha kat die . Snanye aku geram kat die , post die kat blog ue mengarut . Die cakap law die  tade kat dunie ni nanti . N blablabla . Oke , aku sentap bace bebende tuu semue . Aku na die sentiase ade untuk aku . Bole die faham aku ta ? Iye lha , aku tawu , ajal , jodol segale nye di tangan Tuhan , tapi kite tetap bole berusahe kan ? Tuhan tuu Maha Adil kan ?

UHIBBUL KAFILLAH YA QURRATULAINI .

Heyy . Cube teka ape maksud ni ? Sesungguh nya ku cinta kamu kerana Allah wahai pnyeri mate .
Haha . Oke , ayat ni aku bagi at Syafiq sebelum cuti aritu . Malam tu die bagi aku LA TAHZAN .

                            Aku ta cukop penting kea untuk die skunk ni ? Hmm , sampai kan baru skunk die na gtaw aku yang die ade migraine . Oke , maybe bagi korang tu biase , tapi ta bagi aku . Skunk kteowg da ta text lepas kol 12 . Sebab ape ? Sebab die ta bole tido lebih dari kol 12 . Nnty esok pagi die saket kepale . Tape lha , aku ta kesa , yang penting die oke . Contoh macam ary ni , kteowg ta text pun , die saket kepale dari pagi tadi . Punce ? Aku lha , aku text die sampai kol 1 pagi . Hmm , ciannnn die . Sorry ea .

                           Bole aku ingat kan korang semue balek ta yang aku TA SUKE kongsi   orang yang aku sayang nan orang laen . Tolong lha faham , bende ni jea yang aku minta . N JANGAN RAMPAS hak aku lagi bole ? Please . Aku pun TA SUKE orang endahkan aku . Tolong lha , aku manusie jugak . Ade perasaan jugak . Kaw jage aty aku , aku jage aty kau . Oke ? Bole aku cakap yang aku rindu sekola renda ta ? Rindu sesangat .

To my stalker .
Can you leave me alone . Althought for a while ? Hate being myself . Aku da penad dengan semue ni . Penad bepure-2 ikhlas . Sorry .


I  DON'T GO FOR SOMEONE  I  LIKE , BUT  I  STAY FOR SOMEONE WHO LOVE ME .


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • I'm back . Halloha !
  • 1005'12 [ copycat : aqiz adhaa ] ...
  • Ini Pengakhirannya ?
  • Kerinduan ='(
  • Aku mule down balek :'(
  • Meroyan agaknya .
  • GIVEAWAY BY NOUVEAU CLOSET
  • Tuhan , aku ta kuad :'(
  • Rindu yang terubat :')
  • CELARU lagi