MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Waktu makin menghampiri .
6.07.2012 • 9:12 AM • 0 comments

 Assalamualaikum , hello fellas ! Heyy . Jam tangan aku skunk menunjuk kan tepat 6.15 p.m . Oke , tinggal lagi kurang 24jam jea masa yang aku ada . Aku mampu kea ? Esok tade lagi aku na menggedik bagai nan die . Kol 2 p.m die da betolak balek ostel . Aku tawu dan yakin sangat yang aku akan rindu die menggila . Aku ingat na begayot nan die tengah malam ni . Tapi ta bole , well , die kan da ta bole tido lebih dari kol 12 . Law ta , like usual , esok pagi confirm migraine datang . Hmm , aku tamaw nyusah kan die , tape lha , bia lha die tido awal . Bia aku tanggung sendiri lha saket aku ni . Asal kan die oke , aku lega bile die ada . Aku harap rindu aku akan terubat siket sebab die kan da bagi aku ELMO . Peneman aku . Aku selalu bawak ELMO ue pegi mane-2 jea .


                             13 JUN 2012 ----> tarikh ue da na dekat . Aku harap die ta lupe . Harap-2 lha . InsyaAllah , SYAMIMI genap 7bulan . Harap betahan lha , Tuhan lindungilah kami sentiase . Semoga kebahagiaan itu sentiase memihak kepade kami . Aku selalu terfikir , cukop matang kea perangai aku ni pada pandangan die ? Hmm , die pena cakap 'Sweet couple ? Huhu . Oke lha ue tapi jangan ter-over sweet suda .' Hoho . So bile aku na buad pape jea , mesti aku teringat bende ue . Btw , aku rindu IRONBOY aku yang dulu . Bole aku minta die jadik macam dulu balek ? Kteowg ta macam dulu lha . Aku rindu kan die yang dulu .



                            Oke , nengok bawah ni . Susa lha law due-2 da start na menggedik kan ? Ta aman dunie ni dibuad nye . Huhh ~ Snanye banyak lagi chat kteowg bedue , tapi malas lha na selit kan . Bengang jea=,=" . Hmm , mule-2 dulu gune kaw , aku jea pastu naek taraf siket gune awak , saia terus tuka kepade awak , kite . Die cakap die geli bile nengok couple gune panggilan papa , mama . aku suke care die . Die bukan seowg yang suke buad bende-2 mazmumah ni . Oke , alhamdulillah lha kan . Aku besyukur . Betul jugak cakap die kan , mule-2 dulu memang relay kteowg ni ta kukuh . Goyah betul . Die ta pecaye aku , aku lagiii lah ya pecaye die . Masing-2 curige memanjang . Wallawehh , naseb baek lha bende ue kejap jea . Lame-2 masing-2 oke jea . Cool jea kan ? Aku sayang die lha . Bile die tade nyemak dalam satu hari ta sah . Aku mesti meroyan macam owg gile lepas tuh . Aku takut na hadapi tahun depan , nta ape lha yang jadik kat aku tahun depan kan ? ! Harap sayang aku untuk die ta pena pudar . Aku tawu die bukan lha yang petame , tapi aku harap die lha penutup . Pengakhir segale nye . Tuhan , tolong jodoh kan kami besame ?

                              Tuhan , terima kasih segale nye . Tanpa Engkau , tiade lha kami . Kuat kan kami dengan pertemuan mu ini Tuhan . Kaw lengkap kan lha hari-2 kami dengan nikmat mu .




  • November 21, 2011
    Arie'es Fatin Saiful
    • law awk da abez sk0la , ap jdk ek lps ue ?

  • November 21, 2011
    Dik Yout Syafiqzakaria
    • kite kapel agy lhaa







  • November 13, 2011
    Arie'es Fatin Saiful
    • 0ke .­ ­
    • law saia kate saia nx k0l awk sbl0m awk tid0w cmne ?­ ­

  • November 13, 2011
    Dik Yout Syafiqzakaria
    • nervous laa
    • x nk laa



                                                                                                                                         


  • PASTFUTURE
    MY WORDS;
    Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
    BLOG ARCHIVE;

  • Aku ta mampu , aku seda tu .
  • Kebuntuan .
  • I'm back . Halloha !
  • 1005'12 [ copycat : aqiz adhaa ] ...
  • Ini Pengakhirannya ?
  • Kerinduan ='(
  • Aku mule down balek :'(
  • Meroyan agaknya .
  • GIVEAWAY BY NOUVEAU CLOSET
  • Tuhan , aku ta kuad :'(