MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Sekali lagi .
7.28.2012 • 10:56 PM • 0 comments
Assalamualaikum . Hai semua . Baru hari ni aku ada kekuatan nak bercerita apa sebenarnya yang dah berlaku . Lama aku pendamkan benda ni , sakit jugak kan bila tak diluahkan . Sakit yang lama dah terubat sebab dia , akhirnya , dia pergi dan tinggalkan luka yang sama . Aku manusia biasa , tak sempurna , aku tahu tu . Tapi tak beerti dia boleh buat aku macam baju , nak pakai , pakai , tak nak biarkan je . Huhh . Cukup lah . Aku serik kali ni .


  • muahhhh
  • muahhhh
  • muahhh
  • bubbye

                             Aku rindu kan semua tu . Aku buat keputusan , aku nak balik barang-barang yang aku bagi dan aku pulang semua barang-barang kau . Aku buat macam tu sebab aku tak sanggup kalau kau buang semua tu . Semua tu banyak kenangan bagi aku . Sampai mati aku kenang . Aku ingat bila kau pulang benda-benda tu semua , hati aku akan tenang , aku nak kau dekat dengan diri aku lagi macam dulu cukup dengan hati . Itu memadai bagi aku . Tapi rupanya aku silap . Kau terus buang aku . Sebelum ni pun kau dah buang aku jauh-jauh kan ? Aku tahu . Aku baca blog kau , tak ada pun cerita pasal aku lagi . Hati kau dah ada pengganti aku . Bila aku baca post kau , aku tersentap terus . Tak sangka senang sangat kau buang aku . Sampai macam tu sekali . Oke , hebat alasan kau kan ? SPM ? Ohh , pergilah SPM kau tu . Aku beria ingat kau betul-betul nak belaja , ingatkan kau tak nak aku ganggu . Tapi rupanya , kau dah ada dia . Kau dah lama stalker dia ? Tak sangka selama ni aku kene tipu dengan orang macam kau . Aku tak percaya kau macam tu . Kau ulang apa yang naqi buat dulu . Sayang aku dekat kau menggunung , tak sangka semua ni lakonan kau . Aku tahan sebak je bila baca blog kau hari tu , semuanya pasal dia . Cerita kau macam heaven gila kan ? Bila aku tanya JOYAH kau tu , dia cakap biasa-biasa je . Huhh . Siapa yang tipu sekarang ni ? Aku penat tahan hati aku dari benci kau dan tahan hati aku ni dari sayang kau macam dulu , aku tak nak ada apa-apa perasaan kat kau lagi . Cukup lah dengan semua ni . Aku dah cukup terseksa . Aku bukan nak buka aib kau . Maaf lah , aku cuma tak nak orang salah faham lagi . Kita kan dah tak ada apa-apa . Aku tak nak orang lain bertanya lagi , aku harap penjelasan ni cukup jelas untuk semua . Aku bawa haluan aku , kau pergi lah bawa haluan kau . 

Kau nak pergi , pergi je lah . Jangan burukkan nama aku samapai orang pandang serong dekat aku . Tak cukup kau sakitkan hati aku ni ? Tak puas lagikah ?

HAZRI BIN HAZEMAN = jeman
# kau faham aku , terima kasih . 

12:50pm
aku single dah sekarang ni . malas lah nak cite . btw , smlm syafiq pulang barang-2 aku , aku yg suruh . tapi , tetibe ade bnyk bende yg takde kaitan nan aku , termasuk satu kertas kecik , ade gamba budak tembam , rambut pintal n tulis JEMAN PINTAL . aku tak tahu ape maksud bende tuh . pelik .

Kau plg blik ktas kcik tu.aku rasa dia slap bg.gmbr tu aku soh alia lkis.mybe syafiq ambik ktas tu masa aku bla.cte la asl break.mana tahu aku bole tlg

hmm , balek dr jerai , kteowg still okay . one day , balek prep ptg , ari slase , aku klua kelas , then naqi pun tego aku , sombong-2 . aku pndng lah . then aku pergi kat dia , aku cakap , wei , aritu kan , aku pergi pasar nan mama , then nampak ikan mate die besa mcm kau . tetibe mokhtar nmpk , die mara-2 . then die pnggl aku . aku punyelah cuak , smpy menanged kot . pastu die da amek name aku bagai , bebel-2 n die ckp law aku ade couple , die nak pnggl agy skali . pastu die jumpe naqi , die tnye nape naqi pnggl aku 'anje' walhal die sebut 'anjing' . ntah pape jea . balek asrama aku try kol syafiq nak gtaw die , takot die salah faham , tapi die matikan ncet . tetibe esok pg aku dtg skolah , bebuda laki ckp yg kteowg da clash . aku nanges teros . huhh . mule-2 die bg alasan spm , pastu die ckp aku playgirl , mcm-2 lah dia kutok aku . tetibe skunk aku denga cite dia snanye da lame na clash nan aku , die da suke sowg buda f3 ni . dah lame jugak die stalker buda tuh ,.
*kalau lah kau still kat sukses , boleh aku jumpe kau , cite semue depan-2 . ntah lah nape , aku rase kau faham aku .

Lek la jgn nges.aku ta kesa kau na cte pe pn.aku bole jd pndgr.takpe lek.kau kuadkn dri kau.nt klw aku dtg skola aku jmpe dia k.
Today

tak payah lah . dia memang dah berubah . hati dia dah takde untuk aku lagi . aku rindu kau nganjing-2 aku mcam dulu .
Ada orang macam tak puas hati dengan aku , tapi aku sendiri tak tahu apa silap aku . 
*Kalau tak puas hati cakap depan-depan je lah . Kan senang . Jangan buka cerita buruk pasal aku . Cermin diri sendiri dulu lah . Aku tak kacau bahagia korang , better back-off . 

Aku rindu kau yang dulu , tapi aku yakin semua tu tak akan pernah berulang lagi . Terima kasih    
                                                        segalanya .


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Sudah jatuh ditimpa tangga .
  • Banyak dugaan . Sungguh memeritkan .
  • Waktu makin menghampiri .
  • Aku ta mampu , aku seda tu .
  • Kebuntuan .
  • I'm back . Halloha !
  • 1005'12 [ copycat : aqiz adhaa ] ...
  • Ini Pengakhirannya ?
  • Kerinduan ='(
  • Aku mule down balek :'(