MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Sudah jatuh ditimpa tangga .
7.21.2012 • 2:59 PM • 0 comments
Assalamualaikum . Hai . Hmm , post kali tak menarik mana pun . Aku dah serik .

                             Kenapakah ? Hari Selasa minggu lepas aku kena marah dengan Cikgu Mokhtar sebab dia ingat aku date dengan Muhammad Naqiuddin b. Ibrahim . Huhh . Tak memasal . Walhal aku jumpa dia nak cakap pasal ---> Wei , haritu aku pergi pasar dengan mama , pastu aku jumpa ikan , mata dia besar macam mata kau . Haha . <--- Pastu dia cakap anjing at aku , tapi Cikgu Mokhtar ingat dia panggil aku 'anje' . Perh , malas nak mencarut lah kan . Tak memasal timbul salah faham . Pelik =,=" .

                            Balik asrama aku terus pergi public . Ingat nak beritahu Syafiq pasal benda ini . Tapi dia tak on phone pulak masa tu . Aku menangis menggila lah hari tu .

*************aku tak ada mood nak cerita apa-apa*************

HARI PUTERI SUKSES .

















































































































































































































































































PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Banyak dugaan . Sungguh memeritkan .
  • Waktu makin menghampiri .
  • Aku ta mampu , aku seda tu .
  • Kebuntuan .
  • I'm back . Halloha !
  • 1005'12 [ copycat : aqiz adhaa ] ...
  • Ini Pengakhirannya ?
  • Kerinduan ='(
  • Aku mule down balek :'(
  • Meroyan agaknya .