MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Batch kerak bumi. Named by Cikgu Mokhtar.
10.19.2013 • 9:35 AM • 0 comments

7th generation of SUKSES, RED batch.

     
              Hai, assalamualaikum semua. Selamat malam. Silalah singgah sekejap, ada benda nak kongsi ni. Benda yang mungkin ada yang tahu dan ada yang tak tahu. Pertama kali aku jejak kaki kat sekolah tu, aku fikir macam mana nak jadi friendly? Masuk dorm, aku pura-pura ceria. Walhal rasa nak menangis. Almaklumlah, homesick. Aku satu dorm dengan ALISA, HAZIQAH. Yang lain aku tak kenal. Kami bertiga tak rapat pun masa sekolah rendah. Tapi kena biasakan diri jugak kan?

Batch merah, ada yang ni batch teruk. Tapi aku menafikan.

             Nak dipendekkan cerita, sepanjang 3 tahun kami bersama, banyak benda kami lalui. Banyak benda kami belajar. Gaduh tu dah jadi perkara biasa untuk kami semua. Semua benda yang jadi mematangkan semua pihak. Setuju? Walaupun kami tak seakrab batch-batch lain, tapi aku rasa berat hati bila nak tinggalkan batch ni. Sedih sangat. Tapi aku yakin, ramai yang akan pergi lepas ni. Masing-masing akan bawa haluan sendiri. Belajar di tempat baru, timba pengalaman baru, jumpa kawan-kawan baru, semuanya baru. Aku pun harap dapat rasa peluang macam tu. InshaAllah ada rezeki ada lah.

            Dikesempatan ini, aku nak minta maaf dekat semua. Budak lelaki ke, perempuan ke, tak kisah lah. Aku tahu, aku banyak salah dekat semua. Lately kita makin okay. Aku suka sangat bila dapat kumpul ramai-ramai. Aku sayang semua. Aku hargai setiap saat kita bersama. Aku hargai setiap benda yang terjadi. Aku hargai pengorbanan semua. Sebenarnya aku tak suka bila budak lelaki main bash bash orang. Aku rasa semua tahu siapa yang aku maksudkan kan? Bukan niat aku nak masuk campur, iye, aku tahu budak tu memang dah banyak buat tahi. Kalau aku jadi budak lelaki pun aku akan panas. Tapi dah lama sangat kot. Aku tak cakap aku nak menyebelahi dia. Eh, tak ada masa lah aku nak buat macam tu. Aku cuma nak rasa tenang. Masa kita bersama kan dah makin singkat. Aku takut kita menyesal nanti. Tak apa lah, aku tak kisah pun sebenarnya. Suka hati lah. Hak masing-masing.

            Semua ada cita-cita. Semua ada harapan yang menggunung. Dah tiba masanya untuk ucap selamat tinggal dekat semua. Dan kepada budak kelas 3RK3, aku sayang semua. Kita mungkin dah tak jumpa, mesti ramai yang pergi jauh dari aku nanti. Sedihnya. Sahabat, belajar rajin-rajin. Jangan lupa kenangan kita semua dekat SUKSES. Jangan lupa batch merah, jangan lupa aku. Aku doakan Allah panjangkan umur kita semua, dan satu hari nanti, ada rezeki, ada jodoh, Allah satukan kita semua balik. InshaAllah, amin.



 

Kenangan biberians sukses.

 I am gonna miss every seconds with all of you :*

 

 

Pelajar puteri batch merah. Muka ceria kan? Take care, girls :*

 




 

Kenangan kita masa kem tingkatan 1, 2011.





 



 



 

 



           


PAST
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Batch kerak bumi. Named by Cikgu Mokhtar.
  • Be tougher than before, life must go on.
  • Pengakhirannya.
  • Changed :3
  • Once again .
  • It's TRUE .
  • Seharian .
  • Kau ? HAHA .
  • Mana silapnya ?
  • I'm sorry to hear that .