MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Be tougher than before, life must go on.
10.18.2013 • 9:01 PM • 0 comments
Assalamualaikum. Hai semua. Hari yang menceriakan. Pagi-pagi macam ni aku teringat kenangan dulu. Masa mula-mula faham erti sebuah persahabatan.
              
             Look! Happiness. That's it, right? I really miss that moment, the way we care towards each other, the way we loves each other, and everything we had done together. Friends, thanks for this special memories. I admit my mistake coz' left all of you behind. That is the stupid act I ever done.

 
 
 
   Fariha, W. Nur Haziqah, Nurul Hidayah, Nurul Syafiqah, Nur Sarina Azreen, Nur Khaleeda, 
                                               Nurul Fatein Nasuha, Nurafiqah Balqis.

                  Walaupun hidup aku sekarang dah tak ada korang, yang aku ada cuma Fariha, Eiqa, Pikah, Sayna, KD, Balqis. Tak apa lah. Hidup memang kena diteruskan. Aku akui, diaorang kawan terbaik aku ada, diaorang yang selalu ngadap aku samada masa suka atau duka aku. Terima kasih semua. Duit tak boleh bawa mati, kawan pun tak boleh, tapi kenangan kita, aku akan jaga dan tanam dalam hati.

   
 

 
 


 
Aku mampu doakan semua dari jauh. Jaga diri. Aku sayang korang. Assalamualaikum :*
 


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Pengakhirannya.
  • Changed :3
  • Once again .
  • It's TRUE .
  • Seharian .
  • Kau ? HAHA .
  • Mana silapnya ?
  • I'm sorry to hear that .
  • Seminggu .
  • Spirit ^^,