MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Seminggu .
11.25.2012 • 9:19 AM • 0 comments
Assalamualaikum . Semua :D

                                          M U H A M M A D   A K I D   B I N   A Z L A N .







                             Okay , saje nak update blog buruk ni . Nak cakap , bermula esok , aku akan offline sampai Ahad kot . In Shaa Allah . Sebab banyak sangat kerja rumah yang cikgu-2 bagi . Huhh ==' Jenuh lah aku nak siapkan semua tuu . Harap sangat aku mampu siapkan semua tuu . Doa kan tauu ! Ngee ~
Okay , mesti menyampah kan bace yang atas tu smua ? HAHA . Okay , Maaflah . Kalau menyampah , dipersilakan angkat kaki . That's all for now , GOODBYE :)




PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Spirit ^^,
  • Future . In Shaa Allah .
  • People changed :'(
  • Dia .
  • Sekali lagi .
  • Sudah jatuh ditimpa tangga .
  • Banyak dugaan . Sungguh memeritkan .
  • Waktu makin menghampiri .
  • Aku ta mampu , aku seda tu .
  • Kebuntuan .