MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Dia .
8.25.2012 • 10:47 PM • 0 comments
Assalamualaikum , hai semua . Lama kan aku menghilang . Yeah . Cari penawar hati ni . Dengan mama yang tak pernah nak faham aku , buat aku rasa macam 'WHAT a life IS ' ? ! Dia pergi buat aku hilang pendirian aku yang dulu . Seriously , aku sayang dia lagi .
Semalam beraya rumah dia . Alahai . Rasa annoying gila :/
 ·  · about a minute ago · 
Hmm , malam raya haritu dia text aku . Okay , heaven gila weh . Tapi tak lama kan . Kejap sangat . Kau macam sengaja je . Okay , tak apa . Aku sabar lagi .


Kalau kau datang balik , itu paling heaven . seriously , tak ada benda lagi heaven dari tuu .

Aku dah nak balkik . Lagi 2minggu baru balik lagi . Okay , jangan lupa aku .


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Sekali lagi .
  • Sudah jatuh ditimpa tangga .
  • Banyak dugaan . Sungguh memeritkan .
  • Waktu makin menghampiri .
  • Aku ta mampu , aku seda tu .
  • Kebuntuan .
  • I'm back . Halloha !
  • 1005'12 [ copycat : aqiz adhaa ] ...
  • Ini Pengakhirannya ?
  • Kerinduan ='(