MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
People changed :'(
9.02.2012 • 2:05 AM • 0 comments
Assalamualaikum , hai . Hidup aku dah makin kelam sekarang . Aku rindu semua yang dulu . Tuhan , ceriakan aku dengan kenangan dulu . Semua macam dah lupakan aku jea sejak akhir-2 ni kan ? Aku sayang semua . Tak lebih , tak kurang .
Okay , dia ni Iqah . Aku rindu kau . Sayang kau . Aku macam hilang kau jea . Okay lah , tak apa . Aku bukan kawan yang betul-2 faham kau kan ? Yeah ! Mungkin . Tak apa lah . Moga kau bahagia dengan hidup kau yang sekarang . Ni ayat aku copypaste dari blog kau . Post lama , aku tahu . Bila baca balik , sumpah sedih . Dia pun berubah . Macam kau . Alahai . Sedih aku , semua nak pergi jauh dari aku . Tolonglah faham aku weyy , aku sorang-2 jea sekarang . Tak ada lagi peneman . Aku rindu dulu . Rindu sangat-2 . Aku rasa hidup aku kosong sekarang ni . Tanpa isi .

Aq na yg terbaek tuk ko..aq arap ko an bahgie nan DIK YOUT SYAFIQZAKARIA ko key!!em,tu jek yg termampuu aq wat,,naa tau ark??aq wat post ney..snanye,amper mngaler air mate aq..tapi ta ley,aq daa janji nan diri aq,yg aq ta nak nanges lagy n aq na jadi yg paling TABAH(benda yg ko geli,tiap kali aq sebudd an..ty mety ko mare aq an,haha..KENANGAN)ko slalu segan na nanges dpan aq kan..tapi slalunye ko an KANTOI nan aq yg ko nanges kan..ko ta ley tipu aq laa,kawan!!hey,ta yah nak segan sangadd laa..katil ko sebelah katil aq jelaa..ta ley na nyorok mane2 muke nanges ko ue..klu ko nanges,cterr jek masalah ko ue,aq sudii dengo!!tapi aq ta nak tengok ko nanges agy key,jadi kuadd!!dan aq,sedaya semampo aq an jadi tabah!!klu ko nanges gax,aq akan lekadd an MR. NET_NOTE at loker ko,bior tade ruang ko na ltk brg len..haha;D<evil laugh>em,ty nek skolaa,kite men MR. NET_NOTE agy key!!



Dik Yout Syafiqzakaria


Khamis malam Jumaat jamuan hari raya . Aku nampak kau . Act , aku perhatikan kau . Kau pandang aku kan ? Aku tahu . Tapi mungkin pandangan itu pandangan biasa . Kau betul-2 lupakan aku kan ? Bila aku tahu perkembangan kau dengan orang lain , hati aku hampa gila . Kau macam nak cakap yang kau tak pernah kenal aku kan ? Iyelah , aku dengan dia macam langit dengan bumi bagi kau . Pergi jauh-2 . Jangan pandang-2 aku lagi . Aku akui kau istimewa . Aku akui aku tak boleh lupakan kau . Tapi aku takl nak mengharap sangat . 

 · 






PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Dia .
  • Sekali lagi .
  • Sudah jatuh ditimpa tangga .
  • Banyak dugaan . Sungguh memeritkan .
  • Waktu makin menghampiri .
  • Aku ta mampu , aku seda tu .
  • Kebuntuan .
  • I'm back . Halloha !
  • 1005'12 [ copycat : aqiz adhaa ] ...
  • Ini Pengakhirannya ?