MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
I'm sorry to hear that .
12.05.2012 • 1:27 AM • 0 comments
               Assalamualaikum . Hai semua . Okay , hari ni 5 Disember 2012 . Hari lahir Kak Awok . Happy birthday yer kak ! Semoga tercapai apa yang dihajatkan .


Credit to --> Hazirah Iskandarmiza

Sebenarnya nak cakap pasal my lovely brother . Baru lepas clash nan awek dia . Okay , dia frus menonggeng . Sorry to hear that bro . Btw , I'm still here . Always be there for you . I love you . Hang on there . I need you . Be strong boy . There must be someone better than that girl who never appreciate all the things you've done . Trust me please .

See , your friends always there for you . 



Okay , ni pulak kawan baik dari sekolah rendah . Rindu gila dekat dia .  Fyi , cuti ni kteowg dah hang 2 kali nengok wayang . Dalam canon aku jea , penuh gamba dia . Kuat berangan budak ni ^^,









Here some photos of my lovely friends . I love them so much . Hang Out pertama dan kedua .













My lovely sister . Sorry kabur sikit .





Kami BFF .






Via CANON EOS .

fatin fatin fatin . thanksyouu シ
lebiyuu ♥ *muahahahaha .


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Seminggu .
  • Spirit ^^,
  • Future . In Shaa Allah .
  • People changed :'(
  • Dia .
  • Sekali lagi .
  • Sudah jatuh ditimpa tangga .
  • Banyak dugaan . Sungguh memeritkan .
  • Waktu makin menghampiri .
  • Aku ta mampu , aku seda tu .