MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Changed :3
12.23.2012 • 2:56 AM • 0 comments
                           Assalamualaikum , hai . hari semalam dah berlalu . Hari ni kena hadapi dengan baik . Aku try lupakan benda-2 sedih . Aku dah tukar pun list aku dekat FIFTEEN WISHES aku tuu . Banyak benda berubah . Well , single . Everything gonna be changed .

                          Dear Handphone , aku dah malas nak guna kau lagi , malas . Aku rasa dah cukup kot khidmat kau selama ni . Terima kasih banyak-banyak eh . Aku sayang kau sangat :* Lepas PMR aku akan selalu bersama kau lagi eh ? Cewahh , borak lebih aku ni .

                          Dear hati , duduk diam-2 dekat dalam tuu . Jangan gatal-2 lagi nak jatuh hati . Aku dah penat rasa sakit . Kau faham aku kan ? Okay , terima kasih atas kerjasama anda . Kalau nak jatuh hati sangat pun , lepas PMR'13 habis nanti eh ? Time tuu baru aku free . Now want I want is FREEdom . HAHA .



FARIHA , AKU DAN HAZIQAH :')


                          Dear EX-s , kau jangan lah sombong dengan aku . Aku bukan alien pun kau nak buat endah tak endah dekat aku . Kisah lama kau cakap tak perlu diungkit . Okay , kita kawan kan ? Tak baik putuskan hubungan silaturrahim . Aku pun malas nak kumpul musuh sebenarnya . Buang masa , buang tenaga  . Entah aku tak tahu lah selama ni aku lalai sangat , selalu leka dengan semua ni . Buat masa ni aku nak berhenti dengan benda-2 remeh ni semua . Korang pun support lah aku siket . Haaa ! Macam tuu lah .

                          Dear kawan , jangan pernah tinggalkan aku tauu ! Tak kira lah kau kawan baru aku kea , kawan lama aku kea ? Semua kawan aku . Jangan sombong dengan aku . Aku sayang semua sama , takde beza antara yang lama dan baru . Tak terlintas pun wehh nak banding-2 kan korang semua . Maaf selam kita berkawan korang banyak terasa hati dengan aku . *I'm not perfect , I know* .

                          Dear family , terima kasih selama ni menyokong Teha . Selama ni jaga Teha . Sehingga sekarang , takde lain dalam hati ni . Family selalu diutamakan . Walau apa pun yang terjadi , Teha sayang semua ahli keluarga kita . Harap Teha masih diperlukan dan sentiasa diperlukan dalam keluarga kita .

                          Dear books , be kind to me please . Ilmu , semoga otak dan ingatan aku mudah menerima kau . Mudah mengingati kau . Amin . Aku akan bersahabat baik dengan kau lepas ni . In Shaa Allah samapi bila-2 . Exam pun dah dekat , aku harap takde apa-2 halangan besar lepas ni . Semoga semua berjalan dengan baik dan lancar .
                   
                          Dear twitter , blog , facebook , ask.fm , myspace . Lepas ni aku akan jarang-2 dengan korang . Maaf lah yer ! Buat sementara ni kita perlu berenggang . Untuk kebaikan semua . Lepas PMR aku akan kembali aktif macam biasa . In Shaa Allah . Persekolahan dah nak bermula . I need to get ready from now . Do pray for me .

 I'M NOTHING WITHOUT ALL OFF YOU , THANKS A LOT FOR EVERYTHINGS . I LEARNT SOMETHING , LOVE MYSELF FIRST BEFORE I LOVE THE OTHERS . THAT'S A GREAT THING I EVER HAD . THANKS AGAIN GUYS . PRAY FOR MY PMR'13 , I WANT 8A'S . AMIN . IN SHAA ALLAH . ALLAH , I LOVE YOU . LAST FOR TODAY , ASSALAMUALAIKUM . TAKE CARE .



PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Once again .
  • It's TRUE .
  • Seharian .
  • Kau ? HAHA .
  • Mana silapnya ?
  • I'm sorry to hear that .
  • Seminggu .
  • Spirit ^^,
  • Future . In Shaa Allah .
  • People changed :'(