MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Once again .
12.22.2012 • 7:04 AM • 0 comments
                         Assalamualaikum , lama tak update diari ni . Takde cerita sebenanya . Maaflah yer ! Bukan niat nak menyepi pun . Okay , dari malam semalam bukak blog Kak Nina . Tajuk entry dia CRUSH . Hmmm , seriously memang teringin nak ada . Once again , my heart got broken . Okay , kalau lah aku ada crush . Indah dunia ni aku rasa . Cukup lah hanya crush . Takpe couple lagi kot . hati aku dah tertutp kali ni . Entah sampai bila .

                         Salah aku jugak , terlalu awal kot aku mempercayai dia . Takpe lah , aku memang tak salahkan dia . Sesiapa pun yang hadir lepas ni , aku harap bukan dia yang tinggalkan aku . Cukup lah aku kena tinggal selama ni . Biar lah aku yang tinggalkan orang pulak lepas ni . Biar lah ape orang nak kata . Aku dah tak sanggup . Sakit betul luka kali ni .

                         Aku tekat kali ni . Harap sangat tekat kali ni berjaya . Doakan aku . Hati aku memang tak menentu , cepat berubah . Tapi once aku cakap tekat , pendirian aku tak goyah biasanya .



Will be SINGLE until PMR'13 . *ewahhh*







 

Aku dengar lagu 'Bukalah hatimu' . Kau ingat tak ?

My bad I'm hurt you . *see , kau tak jahat , kau tak kejam , kau tak ego untuk minta maaf even kau buat salah* Dear AR , I won't blame you .






                            Aku try senyum macam dulu . Tapi bila dengar cerita ada budak tu tak jadi pindah , dia stay SUKSES . Haihh , hati aku macam ombak . tak tentu arah dah . Kena ngadap muka kau jugak kea tahun depan ? Harap sangat tahun depan semua okay-2 jea . Kalau masalah nak datang pun datang lah lepas PMR habis . I want to be freedom . Please boy , stay away from me . I don't want to be hurt anymore . Enough is enough . I'm tired with all the mess .








PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • It's TRUE .
  • Seharian .
  • Kau ? HAHA .
  • Mana silapnya ?
  • I'm sorry to hear that .
  • Seminggu .
  • Spirit ^^,
  • Future . In Shaa Allah .
  • People changed :'(
  • Dia .