MIR, you're so special.;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Pengakhirannya.
10.17.2013 • 10:22 AM • 0 comments
Assalamualaikum, hai. Lama aku tak ngadap diari aku nih. Diari nih pun da berhabuk aku nengok. Lama aku tak datang jenguk. Penat aku cuba cari ubat.

               Dalam aku sibuk-2 aku cuba melawan sakit yang aku sendiri tak pasti nih, akhirnya dia datang jadi penawar. Terima kasih MIR. Kau pandai ambil hati aku. Kau buat aku bangun. Kau buat aku bergantung harap pada kau. Kau nak jadi pelindung aku kan? Hmm, terima kasih. Aku sememangnya memerlukan orang macam kau. Semua mesti dah bosan dengar cerita aku kan? Setiap kali aku update, cerita yang sama. Dalam diari nih pun, da banyak superboy aku. Setiap kali aku sedih, setiap kali tuh lah ada jea yang datang bagi semangat baru. Tuhan tuh adil. Aku akui. Ye, betul. Setiap yang berlaku ada hikmahnya. Takdir Allah adalah jalan cerita yang terbaik untuk kita semua. Kan? Allah maha MENGASIHANI. Allah tahu aku mampu bertahan selama ni, tapi hari ni tak lagi dan aku dah tak perlu mengadap dengan semua pembohongan dia. Allah tarik dia daripada aku, dan Allah bagi dia dekat yang lebih berhak, dekat orang yang tak kan terseksa macam aku kena. Sebab Allah ciptakan dia untuk orang tu. Bukan aku.

              Cukuplah kot peluang yang aku dah pernah bagi dekat kau. Tiga peluang aku bazirkan hanya tuk kau sorang. Tapi hampeh. Semua kau persiakan. Kan? Takpa lah. Nak dikenang, tu lagi membazir. Apa-2 pun, terima kasih pernah hadir. Walaupun aku lebih banyak terluka bila dengan kau. Takpa lah. Benda dah lepas. Barang-2 kau banyak yang aku dah pulang kan? Jangan risau, aku balik nanti aku pulang semua sisa-2 yang ada pada simpanan aku. Aku tahu kau ada ambil gambar aku dalam diam, aku harap kau pulangkan. Jangan ada satu pun yang kau simpan, aku tak nak ada apa-2 lagi yang boleh jadi kenangan. Aku dah muak lah. Aku tak sangka akan cakap benda nih, tapi aku belajar agama juga. Allah suka hambaNya mendoakan orang lain. Kan? Jadi, aku ucapkan tahniah. Dan semoga kau bahagia dengan pilihan kau. Tapi jangan lupa, doakan kebahagian aku jugak. Dan tolong lah jangan pernah datang lagi dalam hidup aku. Aku minta sangat kau menjauh. Pergilah sejauh mana yang boleh. Aku dah ada MIR. Yes, he is better than you. Everybody knows it. Everyone knows he well. You too, right?

               Bagi peluang aku perkenalkan MIR tuh siapa. MIR is stand for Muhammad I**** R*****. That's him. Dia tak lah setampan Nabi Yusof. Tapi bagi aku, dia dah cukup sempurna. Bak kata dia, 'You are good enough for me, trust me.' See? How sweet he is? Haaaa. Nengok bawah nih.Dia buat aku terharu. Heee. Terima kasih MIR.


my life start with "you" on 13.10.2013

#tq for appreciating me in your life.
 
Aku post dekat tweet lebih kurang pukul 11 suku.
 
ORANGE ^^,@FatynMimie2h
Okay, malam nih otp dengan MIR. Pakcikk, kita sayanggg awak :* HEEEE.

Tak sampai satu jam otp,
 
ORANGE ^^,@FatynMimie34m
Aku tersilap cakap. Terus hilang mood dia. Maaf MIR. I admit my mistake. I am really sorry.
 ORANGE ^^,@FatynMimie27m
Aku text dia minta maaf, tapi tak berbalas. Hmm, mungkin aku patut bagi dia sejuk dulu. Aku paling benci macam nih. Aku tataw pujuk orang.


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hi, I am FATIN HAMIMI BINTI SAIFUL AMRI. 15 y/o. Suksesian. 19 April 1998. Just call me FatynMimie. Got stuck with IQBAL RIDWAN :*
BLOG ARCHIVE;

  • Changed :3
  • Once again .
  • It's TRUE .
  • Seharian .
  • Kau ? HAHA .
  • Mana silapnya ?
  • I'm sorry to hear that .
  • Seminggu .
  • Spirit ^^,
  • Future . In Shaa Allah .